Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steentje schreef:Ik kan komende woensdag op gesprek komen, voor dat uitzendbureau.
Hoop dat het iets wordt!
Mevrouw deelde me mee dat ze ook enkele 'zwaardere' kandidaten had, aangezien ze geen starters kunnen vinden..
Laat ik nu een frisse starter zijn!
Hoop dat dat in mijn voordeel gaat werken..
_ManOnn_ schreef:Niemand weet ies voor mij?
secricible schreef:nou, dat heb ik weer...
kom ik daar aan, moest ik even in de wachtkamer gaan zitten. Kan kloppen want ik had om 12.00 gesprek en was er om 11.45.
Komt er vervolgens een ander meisje binnenlopen "ik heb om 12.00 een gesprek met ...." (dezelfde als ik dus).
Hadden ze me ingepland om 10.45, en een foutje gemaakt in het mailtje! In eerste instantie wilde ze de schuld op mij schuiven(niet letterlijk, maar dat gevoel kreeg ik wel), gelukkig heb ik een telefoon met internet, dus toen ik het mailtje liet zien krabbelde ze terug en bood ze haar excuses aan. Of ik woensdag terug wil komen. PFFFFF
Nou, straks het andere gesprek, helaas is dat maar voor 4 weken.
secricible schreef:nou, ik vond niet dat ik een slechte indruk maakte, zij maakt toch een fout? Vooral doordat ik aan kon tonen dat ik goed zat en zij niet, anders had ik wel behoorlijk de balen gehad.
Andere tijd vandaag was voor mij ook moeilijk geworden, heb straks nog een gesprek
Ik zit als het goed is voor 4 weken onder de panne, dus blijf rustig doorzoeken. Deze functie zou pas vanaf 1 september zijn, dus ik heb nog alle tijd om te zoeken.
Betwijfel wel of ik daar echt wil werken...
Daantje1981 schreef:Nou, ik heb net ook weer een telefoontje gehad met afwijzing.
Vorige week gesprek gehad, uurtje meegedraaid op de groep van een kinderdagverblijf. Was best leuk en had er wel een goed gevoel bij.
Maar net het telefoontje. Ze vonden het gesprek leuk maar dat ik op de groep te afwachtend was. Ik gaf ze niet het gevoel dat ik er voor de kinderen zou zijn. Bal die bla. Nou heb ik ook al meegemaakt dat ik de opmerking kreeg dat ik te aanwezig was. Ja wat willen ze dan!!!!!??????
Zit nu even in een dip. Nu iets meer dan een maand thuis en al 4 afwijzingen....
Daantje1981 schreef:Nou, ik heb net ook weer een telefoontje gehad met afwijzing.
Vorige week gesprek gehad, uurtje meegedraaid op de groep van een kinderdagverblijf. Was best leuk en had er wel een goed gevoel bij.
Maar net het telefoontje. Ze vonden het gesprek leuk maar dat ik op de groep te afwachtend was. Ik gaf ze niet het gevoel dat ik er voor de kinderen zou zijn. Bal die bla. Nou heb ik ook al meegemaakt dat ik de opmerking kreeg dat ik te aanwezig was. Ja wat willen ze dan!!!!!??????
Zit nu even in een dip. Nu iets meer dan een maand thuis en al 4 afwijzingen....