Never_Mind schreef:Hee, goed plan, een agenda
Die heb ik de afgelopen 3 jaar niet meer gehad, maar ik ga hem nu toch maar wel weer een keer aanschaffen denk ik
3 jaar niet meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Never_Mind schreef:Hee, goed plan, een agenda
Die heb ik de afgelopen 3 jaar niet meer gehad, maar ik ga hem nu toch maar wel weer een keer aanschaffen denk ik
MilleniumK schreef:Never_Mind schreef:Hee, goed plan, een agenda
3 jaar niet meer?Hoe doe je dat?
Ik kan echt niet zonder mijn agenda. Alhoewel, mijn Blackberry toch ook wel voldoet aan een heuze agenda.. Nee, ik hou echt van die papieren agenda's. Vind het ook nog leuk ook om ze 'op te maken'..
SimoneDV schreef:Leuk al die verhalen over kamersIk studeer nu al 2 jaar in utrecht, heb 1 jaar een andere studie gedaan en daarom had ik me ook niet ingeschreven bij sshu omdat ik dacht van als ik het niet red moet ik misschien naar een andere stad en dan sta ik weer voor niks ingeschreven.
Achteraf gezien had ik met gewoon allaaang in moeten schrijven, sta nu dan wel een paar maanden ingeschreven maar gaat dus nog wel ff durenHeb opzich ook niet echt haast met op kamers gaan. Reis nu al 2 jaar erheen ongeveer 1 uur en 10-15 minuten van deur tot deur.
Probleem is dat ik echt niet een dure kamer kan gaan betalen omdat ik naast mn studie gewoon bijna geen tijd heb om te werken, werken jullie allemaal wel veel?
_Veronique_ schreef:SimoneDV schreef:Leuk al die verhalen over kamersIk studeer nu al 2 jaar in utrecht, heb 1 jaar een andere studie gedaan en daarom had ik me ook niet ingeschreven bij sshu omdat ik dacht van als ik het niet red moet ik misschien naar een andere stad en dan sta ik weer voor niks ingeschreven.
Achteraf gezien had ik met gewoon allaaang in moeten schrijven, sta nu dan wel een paar maanden ingeschreven maar gaat dus nog wel ff durenHeb opzich ook niet echt haast met op kamers gaan. Reis nu al 2 jaar erheen ongeveer 1 uur en 10-15 minuten van deur tot deur.
Probleem is dat ik echt niet een dure kamer kan gaan betalen omdat ik naast mn studie gewoon bijna geen tijd heb om te werken, werken jullie allemaal wel veel?
Utrecht, leuk!
Ik heb naast m'n studio een paard dus de kosten lopen aardig hoog op. Ik werk wel zoveel mogelijk ja. Mijn reistijd van deur tot deur is 3.15 uurDat heb ik de eerste tijd gedaan maar na een paar maanden werd dat toch iets te heavy.