Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:25

Never_Mind schreef:
Hee, goed plan, een agenda :j
Die heb ik de afgelopen 3 jaar niet meer gehad, maar ik ga hem nu toch maar wel weer een keer aanschaffen denk ik :')

3 jaar niet meer? :oo Hoe doe je dat? _O- Ik kan echt niet zonder mijn agenda. Alhoewel, mijn Blackberry toch ook wel voldoet aan een heuze agenda.. Nee, ik hou echt van die papieren agenda's. Vind het ook nog leuk ook om ze 'op te maken'..

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:26

Ik heb al jaren geen agenda meer gehad. :') Afgelopen jaar (HBO) ook niet. :')

@SimoneVD, Ik heb afgelopen jaar niet gewerkt. Ik ben dit jaar wel van plan er een baantje bij te zoeken. Heb de afgelopen 7 weken ook al full time gewerkt.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:28

MilleniumK schreef:
Never_Mind schreef:
Hee, goed plan, een agenda :j
Die heb ik de afgelopen 3 jaar niet meer gehad, maar ik ga hem nu toch maar wel weer een keer aanschaffen denk ik :')

3 jaar niet meer? :oo Hoe doe je dat? _O- Ik kan echt niet zonder mijn agenda. Alhoewel, mijn Blackberry toch ook wel voldoet aan een heuze agenda.. Nee, ik hou echt van die papieren agenda's. Vind het ook nog leuk ook om ze 'op te maken'..

Ik gebruikte een agenda alleen voor huiswerk enzo.
En laten we dat nou net al 3 jaar niet meer hebben gehad :')
Ik kon al m'n schoolwerk (als ik dat al deed :') ) van planners enzo af halen, dus een agenda had ik niet nodig :P

MilleniumK

Re: Meer mensen die binnenkort op kamersgaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:32

ah op die fiets :)) .

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:58

huiswerk was het enigste wat ik er niet in zette. maar moest zoveel onthouden anders. veel strepen elke keer weer.

simone: ik geef zelf zo'n 6 uur per week les. ideaal en kan ik alles van betalen.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:59

Ik ben straks ook echt blij als ik mijn Orun heb, leuk, beetje les gaan geven :)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:04

Ik heb ook gewoon een agenda, het zijn best drukke weken altijd.. en anders vergeet ik alles. :P

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:05

Juist precies! :D Dat heb ik ook hoor, lekker alles opschrijven. Kan ik het teminste na lezen :))

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:14

ik heb mijn orun zelf nog niet. daar wil ik dit jaar mee beginnen.
maar heb me laten verzekeren en betaal wel belasting verder over het lesgeven.
dus doe het wel helemaal legaal alleen nog geen papiertje in mijn zak.
maar ik moet even kijken hoeveel tijd ik over heb.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:42

Ik heb ook altijd een agenda. Vind het erg fijn om alles genoteerd te hebben en lekker dingen te kunnen doorstrepen/markeren als ik ze af heb. Daarnaast maak ik op de computer voor elke week een planner van wat er die week gedaan/gelezen/ingeleverd moet worden. Daar ben ik op de helft van afgelopen jaar mee begonnen en dat werkte erg fijn...

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:57

SimoneDV schreef:
Leuk al die verhalen over kamers :) Ik studeer nu al 2 jaar in utrecht, heb 1 jaar een andere studie gedaan en daarom had ik me ook niet ingeschreven bij sshu omdat ik dacht van als ik het niet red moet ik misschien naar een andere stad en dan sta ik weer voor niks ingeschreven.

Achteraf gezien had ik met gewoon allaaang in moeten schrijven, sta nu dan wel een paar maanden ingeschreven maar gaat dus nog wel ff duren :') Heb opzich ook niet echt haast met op kamers gaan. Reis nu al 2 jaar erheen ongeveer 1 uur en 10-15 minuten van deur tot deur.

Probleem is dat ik echt niet een dure kamer kan gaan betalen omdat ik naast mn studie gewoon bijna geen tijd heb om te werken, werken jullie allemaal wel veel?

Utrecht, leuk!

Ik heb naast m'n studio een paard dus de kosten lopen aardig hoog op. Ik werk wel zoveel mogelijk ja. Mijn reistijd van deur tot deur is 3.15 uur :P Dat heb ik de eerste tijd gedaan maar na een paar maanden werd dat toch iets te heavy.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:00

_Veronique_ schreef:
SimoneDV schreef:
Leuk al die verhalen over kamers :) Ik studeer nu al 2 jaar in utrecht, heb 1 jaar een andere studie gedaan en daarom had ik me ook niet ingeschreven bij sshu omdat ik dacht van als ik het niet red moet ik misschien naar een andere stad en dan sta ik weer voor niks ingeschreven.

Achteraf gezien had ik met gewoon allaaang in moeten schrijven, sta nu dan wel een paar maanden ingeschreven maar gaat dus nog wel ff duren :') Heb opzich ook niet echt haast met op kamers gaan. Reis nu al 2 jaar erheen ongeveer 1 uur en 10-15 minuten van deur tot deur.

Probleem is dat ik echt niet een dure kamer kan gaan betalen omdat ik naast mn studie gewoon bijna geen tijd heb om te werken, werken jullie allemaal wel veel?

Utrecht, leuk!

Ik heb naast m'n studio een paard dus de kosten lopen aardig hoog op. Ik werk wel zoveel mogelijk ja. Mijn reistijd van deur tot deur is 3.15 uur :P Dat heb ik de eerste tijd gedaan maar na een paar maanden werd dat toch iets te heavy.

wat studeer jij? Met een paard erbij is zeker een aardige kosten post!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:05

Facility Management, komend schooljaar m'n 4e jaar.

Ik rijd overigens iedere vrijdag naar huis en dan zondag's weer terug. Ik ga niet met het openbaar vervoer omdat mijn reistijd dan echt te lang is, ga voor paard en vriend op en neer. Heb eens gehad dat ik er 8 uur over gedaan heb om van station Heerlen in Den Bosch te belanden en toen was ik nog niet heel dicht in de buurt van huis :P

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:14

ok :) wow dat is inderdaad niet te doen. Lijkt me wel lastig ook, je vriend die dan weer ergens anders woont.

Dat zie ik ook wel veel in me heen, zelf op kamers, thuis een paard en vriend die dan ook weer ergens anders woont. Jij hebt dan elk geval wel je paard in de buurt dat scheelt je weer qua reizen natuurlijk.

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:16

één van de paarden gaat met mij mee. maar ik ga ook vrijdags weer terug naar huis en zondags weer naar school. voor de andere paarden/ mijn lessen en voor mijn familie en het belangrijkste mijn hondje!!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:24

uhu, maar ik snap het ook wel, stel dat ik mn kamer nou helemaal roze maak, en over een half jaar wil er een jongen in, en die maakt het weer anders, dan krijg je op n gegeven moment een enórme oliebol aan verf..

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:23

Ja als ik weg ga moet ik het ook weer in dezelfde staat achterlaten...
Dus verander ik daar maar niks aan :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:27

uhu, ik laat het lekker zo, wij moeten zelfs de klusjesman hier vragen als we een schroefje in de muur willen oid..

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:40

Ik ga mijn hondje ook echt missen.. Main dat wordt nog wat :)) . Maar goed, het is voor mijn toekomst, zullen we maar zeggen he.

mpc_rijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:53

Verstop hem onder je bed :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 01:13

Hahah kon dat maar :))

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:02

@MilleniumK: Ik ga mijn hondje ook echt missen! Hoe kan ik ooit zonder hem. xD

Vandaag ga ik bij de blokker mijn mini koelkastje ophalen voor op mijn kamer. :P Leek me wel handig opzich.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:11

dat lijkt me ook echt ideaal ja je eigen mini koelkastje, kan je net wat eigen dingetjes in bewaren enzo. Heb het bij andere ook wel eens gezien en dan hoef je voor iets te drinken ook niet steeds naar de keuken enzo.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:25

Dat kan idd nog wel 's makkelijk zijn :P
Ik heb de eennalaatste kamer in de gang, dus die keuken is niet gigantisch dichtbij :')

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:35

Nou, dat vond ik ook. En ik zit ook bij een particulier, dus hoef ik hem ook niet steeds lastig te vallen. En zelf vind ik het gewoon fijn. Ze zijn in de aanbieding bij de blokker, mocht ik jullie op ideeën hebben gebracht. ;)