Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:35

Leuke site geworden Hilda! Lekker fris kleurtje en fijn dat ie nu up and running is!

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 07:00

DendroFleur schreef:
Was het wel een geslaagd weekend?

Pech gehad met de gehuurde camper onderweg en minder druk als verwacht, maar uiteindelijk mochten we nog niet klagen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 14:50

Haha 11A wat is dat 140 letter zinnen maken toch lastig. Er was geen touw meer vast te knopen aan wat ik zei.

Je/jullie waren idd ineens vrij stilletjes Henla.

Ik vind de site ook erg leuk Hilda. Ik vin vooral de manier waarop je de pagina titel steeds laat zien heel mooi verzonnen zo.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:50

Hilda, mooie site hoor. Ziet er goed uit.

Ik heb van de week mijn aangifte al gedaan. Meestal ben ik heel laat en nu eindelijk weer eens op tijd.
Verder heb ik weer voor dit jaar 8 markten geboekt. Dus wat dat betreft loop ik op schema met mijn planning. Nu maar weer andere punten oppakken. Lekker druk dus weer.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:09

Thanks, alle credits voor Denise van www.pukt.nl hoor. Zij heeft alles verzonnen. Ik heb alleen aangeven dat ik graag verder wilde met paars en een slideshow wilde.

Da's wel balen Henla. Doe ie het nu weer.

Wat voor markten Paan?

Ik ben nu de kraammarkt aan het voorbereiden. Uiteraard weer op de laatste snik maar dat doe ik eigenlijk altijd.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:11

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:34

Het begint hier een beetje van de grond af te komen. Ik begin dus een webshop hier in Frankrijk op het gebied van paardensportartikelen. Ik wil me voornamelijk richten op kleding, maar zal zeker ook wat andere produkten zoals chabrakken, dekens, longeerlijnen ed gaan verkopen.
Harry's Horse was erg enthousiast en is nog niet echt bekend in Frankrijk. Ik vind dat zelf een mooi product en zoek nog één of twee andere merken er naast.
Morgen ga ik naar de chambres d'commerce om me in te laten schrijven. Nu alleen nog een naam bedenken vanavond....wie heeft een idee. Moet lekker klinken in het Frans.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:39

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:12

Ik heb ook een slideshow op de home pagina Hilda. Wilde dat erg graag inbouwen, maar mien gut ik had bijna de pc het raam uit gekiept, moest er veel geduld voor hebben het aan de praat te krijgen.

Leandros het is belangrijk dat het voor anders talige mensen ook te lezen en uit te spreken valt. Als het eenmaal een goede shop is, komen er ook klanten uit andere landen.
Krijg je nu ook een voorkeursbehandeling van Harry's Horse dan :P

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:16

Holly ik wordt nu wel heel nieuwsgierig naar jouw sites. Wil je linken plaatsen? Of liever niet?

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:22

Zijn hier mensen die met cadeaubonnen werken? Ik zit er over te denken om ze uit te gaan geven maar dan wil ik eerst goed op een rijtje wat daar bij komt kijken. Hoe verwerk je ze bijv. boekhoudkundig? Is het al omzet bij verkoop van de bon of pas bij het inwisselen?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:27

Omzet bij verkoop. Immers dan ontvang je het geld er ook voor.
Ik geef de bonnen het nummer van de factuur mee zodat hij uniek is en het voor mij altijd duidelijk is.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:30

Harry's Horse heeft nog maar heel weinig in Frankrijk en ze vinden het wel interessant om iemand te hebben die voor hun het merk hier op de kaart wilt gaan zetten. Of ik een voorkeursbehandeling ga krijgen dat weet ik nog niet, zou wel mooi zijn. We gaan in ieder geval verder in gesprek.

Ik zit te denken om het te noemen naar mijn eerste paard Leandros, maar heeft weinig met paarden te maken. Ik ga vanavond borrelen met wat stalgenootjes en dan gaan we brainstormen, maar ideetjes zijn van harte welkom.

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:37

Hilda79 schreef:
Omzet bij verkoop. Immers dan ontvang je het geld er ook voor.
Ik geef de bonnen het nummer van de factuur mee zodat hij uniek is en het voor mij altijd duidelijk is.

Dat is handig, om als bonnummer je factuurnummer te gebruiken. +:)+
Maar hou je dan een aparte administratie bij zodat je weet welke bonnen zijn uitgegeven maar nog niet ingewisseld?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:41

Ja in een excelsheet heb ik het bonnummer, wie heeft betaald, op welke datum en op welke datum is de reportage geweest.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:46

Ben nog aan het sleutelen Hilda dus de nieuwe versie draait alleen nog local.

Jolanda cadeaubonnen verkoop je, niet de inwisseling.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:50

He Hilda, meen me in het voorbij waaien te hebben gelezen op jouw site dat je je hoofdhandelssnaam hebt verwisseld. Gaat dat ook gewoon met formuliertje huppeldepup of hoe heb je dat gedaan bij de kvk?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:02

Gewoon wijzigingsformulier invullen en opsturen en klaar.
Heb dat vorig jaar meen ik al eens gedaan.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:03

Hilda79 schreef:
Thanks, alle credits voor Denise van http://www.pukt.nl hoor. Zij heeft alles verzonnen. Ik heb alleen aangeven dat ik graag verder wilde met paars en een slideshow wilde.

Da's wel balen Henla. Doe ie het nu weer.

Wat voor markten Paan?

Ik ben nu de kraammarkt aan het voorbereiden. Uiteraard weer op de laatste snik maar dat doe ik eigenlijk altijd.

mooi worden Hilda!

ben ook erg tevreden tot nu toe over Denise :)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 17:38

Hilda79 schreef:
Ja in een excelsheet heb ik het bonnummer, wie heeft betaald, op welke datum en op welke datum is de reportage geweest.

Ik neem aan dat je er ook een einddatum aanhangt? bijvoorbeeld tot 1 jaar na afgifte geldig of zo?

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 17:52

Wat een schitterende foto's maak je Hilda!
Ik heb je website even bekeken :) Ziet er goed uit :)

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:17

Hilda79 schreef:
Wat voor markten Paan?

Diverse braderieen. Bijvoorbeeld met koninginnedag, muziekfestijn, nacht van .... etc. Zelf al 2 kerstmarkten.
Vaak verkoop ik dan toch wel goed. En het is super leuk zo'n dag. Heb nu 8 markten geboekt. En ondertussen kijk ik of er nog wat leuke markten zijn waar ik nog kan staan. Voor dat we op vakantie gaan, heb ik iedere 2 weken ongeveer een markt. En dat is maar goed ook. Ik heb afgelopen weekend van m'n schoonzusje ook weer veel sieraden e.d. mee genomen die ik voor haar ga verkopen. Voor de opbrengst hebben we een goede regeling getroffen. :D Zij wil er van af en ik verdien er weer aan.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:35

Hele mooie site Hilda! Eén dingetje valt me op, niet ten nadele van jou maar wel in het nadeel van Pukt: de hyperlink 'Pukt' (Design en Development Pukt, rechtsonderaan) linkt niet naar haar site, maar ook naar de jouwe. ;)

Ik ga me ws eerder dan bedacht toch inschrijven bij de kvk, was nog steeds bezig met voorbereiden/plannen maar nu wordt ik toch in de richting van inschrijven geduwd omdat ik geld wil vragen voor mijn coachingsdiensten. Daarmee zou ik ingeschreven moeten staan bij de kvk. Nou prima hoor, dan ga ik me inschrijven. :+ Zo zet ik eindelijk ook de stap en dat is misschien ook wel beter, anders blijf ik maar hangen in het twijfelen. :o

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:57

kay27 schreef:
Hele mooie site Hilda! Eén dingetje valt me op, niet ten nadele van jou maar wel in het nadeel van Pukt: de hyperlink 'Pukt' (Design en Development Pukt, rechtsonderaan) linkt niet naar haar site, maar ook naar de jouwe. ;)

Ik ga me ws eerder dan bedacht toch inschrijven bij de kvk, was nog steeds bezig met voorbereiden/plannen maar nu wordt ik toch in de richting van inschrijven geduwd omdat ik geld wil vragen voor mijn coachingsdiensten. Daarmee zou ik ingeschreven moeten staan bij de kvk. Nou prima hoor, dan ga ik me inschrijven. :+ Zo zet ik eindelijk ook de stap en dat is misschien ook wel beter, anders blijf ik maar hangen in het twijfelen. :o

Dat had ik nog niet gezien, maar ik had wel gezien dat op http://www.in-portret.nl/index.php/nieu ... _site.html de link naar Pukt juist doorlinkt naar de site van Pukt, zonder in een nieuw scherm te openen... Die bezoeker ben je dan dus kwijt en dat ik wel jammer!

Gaaf dat je je toch snel gaat inschrijven!! Veel succes en plezier ermee!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:59

Ik ben nog iedere dag aan het meelezen hier, erg leuk en leerzaam!

Ik baal nog steeds flink van de wijzigingen op EA Commercieel. Is een heel stuk verkoop weggevallen.