Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilda79 schreef:Omzet bij verkoop. Immers dan ontvang je het geld er ook voor.
Ik geef de bonnen het nummer van de factuur mee zodat hij uniek is en het voor mij altijd duidelijk is.
Hilda79 schreef:Thanks, alle credits voor Denise van http://www.pukt.nl hoor. Zij heeft alles verzonnen. Ik heb alleen aangeven dat ik graag verder wilde met paars en een slideshow wilde.
Da's wel balen Henla. Doe ie het nu weer.
Wat voor markten Paan?
Ik ben nu de kraammarkt aan het voorbereiden. Uiteraard weer op de laatste snik maar dat doe ik eigenlijk altijd.
Hilda79 schreef:Wat voor markten Paan?
Zij wil er van af en ik verdien er weer aan. 
Zo zet ik eindelijk ook de stap en dat is misschien ook wel beter, anders blijf ik maar hangen in het twijfelen.
kay27 schreef:Hele mooie site Hilda! Eén dingetje valt me op, niet ten nadele van jou maar wel in het nadeel van Pukt: de hyperlink 'Pukt' (Design en Development Pukt, rechtsonderaan) linkt niet naar haar site, maar ook naar de jouwe.
Ik ga me ws eerder dan bedacht toch inschrijven bij de kvk, was nog steeds bezig met voorbereiden/plannen maar nu wordt ik toch in de richting van inschrijven geduwd omdat ik geld wil vragen voor mijn coachingsdiensten. Daarmee zou ik ingeschreven moeten staan bij de kvk. Nou prima hoor, dan ga ik me inschrijven.Zo zet ik eindelijk ook de stap en dat is misschien ook wel beter, anders blijf ik maar hangen in het twijfelen.