Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

inmiddels heb ik al wat recensies gevonden over travel active, allemaal positief ook! 

Ik wil dan graag met into-exchanges. Maar voor wanneer moet je je opgeven, weet iemand dat? aangezien ik mensen lees die zich al meer dan een jaar van te voren hebben opgegeven?
want als dat moet, dan ben ik nu te laat..
(Bij into ook dus)
wake_up schreef:Mag ik me hier ook melden? ben volgens mij ook even voorbij gekomen in deel 1, maar ben nu bezig met mn laatste jaar VWO, dus als ik nog wil en mag, dan wordt t na mn eindexamen hoop ik.Ik wil dan graag met into-exchanges. Maar voor wanneer moet je je opgeven, weet iemand dat? aangezien ik mensen lees die zich al meer dan een jaar van te voren hebben opgegeven?
want als dat moet, dan ben ik nu te laat..
)
(in ieder geval als ik een jaar zou doen, bij een half jaar weet ik dat niet eens zeker, omdat ik dan een paar maanden later zou vertrekken
)
*anders zou het nogal umh.. banketstaaf zijn.
*
die zit niet bij de prijs in geloof ik ( bij travel active niet in ieder geval, misschien nog even navragen of dat bij andere organisaties wel het geval is
)
Ina_H schreef:Wat gaaf BlackDancer!Wat vragen ze eigenlijk allemaal bij zo'n interview?

Reageerden jullie ouders allemaal positief? wake_up schreef:mijn moeder ziet het geloof ik ook niet zo zitten, dat ik een jaar ver weg wil gaan.Reageerden jullie ouders allemaal positief?
wake_up schreef:mijn moeder ziet het geloof ik ook niet zo zitten, dat ik een jaar ver weg wil gaan.Reageerden jullie ouders allemaal positief?
Dus ik had wel een beetje voorsprong