[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FantasyB

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 08:08

Nee, volgend jaar wil ik het niet nog een keer proberen, als ik een keer geen indruk maak doe ik het de volgende keer ook niet.
Ik ga lekker naar de VU en lekker een eigen huisje zoeken. Ik kom wel tot mijn einddoel :) Er zijn meer wegen die tot Rome/ een theater leiden =)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 08:09

Gittekit, Heel veel sterkte vandaag.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 08:46

FantasyB schreef:
Nee, volgend jaar wil ik het niet nog een keer proberen, als ik een keer geen indruk maak doe ik het de volgende keer ook niet.
Ik ga lekker naar de VU en lekker een eigen huisje zoeken. Ik kom wel tot mijn einddoel :) Er zijn meer wegen die tot Rome/ een theater leiden =)

Wat leuk, ik ga ook naar de VU! En inderdaad, als je iets echt wil kom je er wel !

@ Gittekit; heel veel sterkte!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 12:05

Fantasy, had je selectie gedaan voor de hotelschool in maastricht?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 12:06

Gatverdamme, mijn mondeling nederlands ging zo poedersuiker ! Ik kan die leraar al niet uitstaan en na dit mondeling al helemaal niet meer :P .
We moeten zo'n hele map maken maar hij heeft er amper echt in gekeken en hij ging allemaal stomme dingen over gedichten vragen :+

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 12:45

@ Josien_; wat zonde.. Heb je wel al je cijfer terug of krijg je die later?

Ik weet nog niet wanneer ik mijn mondeling Nederlands heb want mijn docente is opeens overspannen.. Nu moeten alle 60 mondelingen die zij zou houden bij andere leraren gedaan worden en ook de lessen gaan door andere (wisselend) gedaan worden. Niemand heeft de tijd/zin om er nog een extra klas bij te nemen. Ook fijn zo vlak voor je examen..

Ik had net trouwens SE Engels schrijfvaardigheid. Moest een informele brief schrijven aan een vriend waarmee je naar het WK voetbal in Zuid-Afrika wil gaan. Ging volgens mij best goed, maar met dit soort dingen weet je het nooit. ;)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:13

Phylos schreef:

Nee, Hotelschool The Hague, Locatie Amsterdam *D

Cherellee_ Wat ga je doen op de VU?

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 13:17

FantasyB schreef:
Phylos schreef:

Cherellee_ Wat ga je doen op de VU?

Ik ga bedrijfskunde doen, maar ik ga niet op kamers. Woon in zwanenburg en ben maar 30 minuten onderweg met de scooter. Goed te doen dus :D Ken jij al mensen die die opleiding ook gaan doen?

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:07

astriidj schreef:
Heb je wiskunde A of B? Ik heb wiskunde B, ook Getal & Ruimte, heb toets over het laatste hoofdstuk. Snap er niks van.. :o?

Als je iets niet snapt kan ik misschien wel helpen? Hoofdstuk Toepassingen is dat toch? Heb er vandaag een schoolexamen over gehad, ging best wel goed!

*meld zich weer, tijdje afwezig geweest maar nu ben ik weer van de partij! *

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:12

Cherellee_ schreef:
@ Josien_; wat zonde.. Heb je wel al je cijfer terug of krijg je die later?

Ik weet nog niet wanneer ik mijn mondeling Nederlands heb want mijn docente is opeens overspannen.. Nu moeten alle 60 mondelingen die zij zou houden bij andere leraren gedaan worden en ook de lessen gaan door andere (wisselend) gedaan worden. Niemand heeft de tijd/zin om er nog een extra klas bij te nemen. Ook fijn zo vlak voor je examen..

Ik had net trouwens SE Engels schrijfvaardigheid. Moest een informele brief schrijven aan een vriend waarmee je naar het WK voetbal in Zuid-Afrika wil gaan. Ging volgens mij best goed, maar met dit soort dingen weet je het nooit. ;)

Nee nog geen cijfer, hij zei dat ik ergens in het midden zat ofzo :+

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:15

Lekker duidelijk haha.. In het midden van de gegeven cijfers of in het midden van 1 tot 10? Ik haat dat soort antwoorden :Y)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 14:58

Flowerpull schreef:
astriidj schreef:
Heb je wiskunde A of B? Ik heb wiskunde B, ook Getal & Ruimte, heb toets over het laatste hoofdstuk. Snap er niks van.. :o?

Als je iets niet snapt kan ik misschien wel helpen? Hoofdstuk Toepassingen is dat toch? Heb er vandaag een schoolexamen over gehad, ging best wel goed!

*meld zich weer, tijdje afwezig geweest maar nu ben ik weer van de partij! *

Ja klopt. Ik snap de uitleg enzo allemaal wel, maar als ik het zelf moet gaan doen lukt t gewoon niet. Maar ik ben altijd al slechter geweest in goniometrie. Was jouw se een beetje te vergelijken met sommen uit het boek?

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 15:01

Hmm, over het algemeen wel. Zaten wel wat lastigere dingen tussen maar ik ben op eindexamencursus geweest in leiden en ik snapte eigenlijk alles van het se wel :j

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:34

Ik vlieg ook weer even langs, jemig wat een drukte zeg :=

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:35

Cherellee_ schreef:
Ik ga bedrijfskunde doen, maar ik ga niet op kamers. Woon in zwanenburg en ben maar 30 minuten onderweg met de scooter. Goed te doen dus :D Ken jij al mensen die die opleiding ook gaan doen?

Ja, ik woon in Amstelveen dus ik ben 15 minuten met de metro :P Maar ik ga lekker op kamers :) Ik heb wel een aantal mensen gehoord die bedrijfskunde gaan doen aan de VU, een maar uit mijn M&O klas. Ik weet nog niemand die communicatiewetenschappen gaan doen

Weet iemand hoe je uit de tekst het verschil tussen een eenzijdige en tweezijdige toets kan halen? (wiskunde A, H15 Getal en Ruimte) Ik kom er echt niet uit.

Maar nu eerst een cracker :Y)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:42

okeee okeee! Ik geef het toe. het is een broodje met brie, honing en rozijnen geworden. toetsweek maakt me hongerig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:23

Bij wie doet op Twente Academy natuurkunde het wel ? Bijvoorbeeld Wet van behoud van energie ?
Doen het allemaal niet bij mij :n

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:46

Bij mij doet ie t wel Tess.. Moet ik eve nwat voor je ervan kopieren? Moet je even op msn komen :)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:47

Ah slecht, ik heb ook altijd honger in de toetsweek :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:54

Flowerpull schreef:
Bij mij doet ie t wel Tess.. Moet ik eve nwat voor je ervan kopieren? Moet je even op msn komen :)

Kan je es 1x de link door passen? Mss dat ie dan wel dut.
Maar kan ook aan mijn dinges liggen.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:11

FantasyB schreef:

Is het dan niet een optie om ook nog de selectie te doen in Leeuwarden of Maastricht?

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:35

Nueve schreef:
Flowerpull schreef:

Kan je es 1x de link door passen? Mss dat ie dan wel dut.
Maar kan ook aan mijn dinges liggen.

http://tomcat.schoolsite.utwente.nl/olo/#vak
zoiets?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:40

FantasyB schreef:
Weet iemand hoe je uit de tekst het verschil tussen een eenzijdige en tweezijdige toets kan halen? (wiskunde A, H15 Getal en Ruimte) Ik kom er echt niet uit.

Je toetst eenzijdig als er staat: "groter dan" of "kleiner dan" (of verlengen, verkorten etc etc)

Je toetst tweezijdig bv:
Een fabrikant maakt ballen waarvan het gewicht normaal verdeeld is met een gemiddelde van 58.
Een nieuwe methode is goedkoper en zou geen invloed hebben op het gewicht.
Je gaat dan tweezijdig toetsen, het is namelijk u=58 of u is niet 58.

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:57

Dankjewel :D *zet in GR*

Nienewiep: Ik wilde altijd al naar The Hague, en mijn tweede keuze was dus VU als dat niet kon. De andere scholen lijken me minder. Zal wel aan mij liggen hoor :P

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 19:00

wacht. Ik snap het nog niet.

Ik heb deze opdrachten als voorbeeld: 'De winkel beweert dat er 2 liter cola in een 2 liter fles zit, de consumentenbond twijfelt hieraan' Dit is dan tweezijdig.. WAAROM IN GODSNAAM?

En

Eigenaar rijschool beweert dat meer dan 35% van zijn klanten in een keer slaagt. De krant twijfelt hier aan. (deze is dan meer dan dus is het 1zijdig?)

Ik voel me zo dom :P