Ik ga lekker naar de VU en lekker een eigen huisje zoeken. Ik kom wel tot mijn einddoel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FantasyB schreef:Nee, volgend jaar wil ik het niet nog een keer proberen, als ik een keer geen indruk maak doe ik het de volgende keer ook niet.
Ik ga lekker naar de VU en lekker een eigen huisje zoeken. Ik kom wel tot mijn einddoelEr zijn meer wegen die tot Rome/ een theater leiden =)
FantasyB schreef:Phylos schreef:Fantasy, had je selectie gedaan voor de hotelschool in maastricht?
Nee, Hotelschool The Hague, Locatie Amsterdam![]()
Cherellee_ Wat ga je doen op de VU?
astriidj schreef:Heb je wiskunde A of B? Ik heb wiskunde B, ook Getal & Ruimte, heb toets over het laatste hoofdstuk. Snap er niks van..
Cherellee_ schreef:@ Josien_; wat zonde.. Heb je wel al je cijfer terug of krijg je die later?
Ik weet nog niet wanneer ik mijn mondeling Nederlands heb want mijn docente is opeens overspannen.. Nu moeten alle 60 mondelingen die zij zou houden bij andere leraren gedaan worden en ook de lessen gaan door andere (wisselend) gedaan worden. Niemand heeft de tijd/zin om er nog een extra klas bij te nemen. Ook fijn zo vlak voor je examen..
Ik had net trouwens SE Engels schrijfvaardigheid. Moest een informele brief schrijven aan een vriend waarmee je naar het WK voetbal in Zuid-Afrika wil gaan. Ging volgens mij best goed, maar met dit soort dingen weet je het nooit.
Flowerpull schreef:astriidj schreef:Heb je wiskunde A of B? Ik heb wiskunde B, ook Getal & Ruimte, heb toets over het laatste hoofdstuk. Snap er niks van..
Als je iets niet snapt kan ik misschien wel helpen? Hoofdstuk Toepassingen is dat toch? Heb er vandaag een schoolexamen over gehad, ging best wel goed!
*meld zich weer, tijdje afwezig geweest maar nu ben ik weer van de partij! *
Cherellee_ schreef:Ik ga bedrijfskunde doen, maar ik ga niet op kamers. Woon in zwanenburg en ben maar 30 minuten onderweg met de scooter. Goed te doen dusKen jij al mensen die die opleiding ook gaan doen?
Nueve schreef:Flowerpull schreef:Bij mij doet ie t wel Tess.. Moet ik eve nwat voor je ervan kopieren? Moet je even op msn komen
Kan je es 1x de link door passen? Mss dat ie dan wel dut.
Maar kan ook aan mijn dinges liggen.
FantasyB schreef:Weet iemand hoe je uit de tekst het verschil tussen een eenzijdige en tweezijdige toets kan halen? (wiskunde A, H15 Getal en Ruimte) Ik kom er echt niet uit.