Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lottiejj schreef:Hallooo Allemaaal !
Ja hoor, hij is er al, de vwo eindexamen-2010 topic ! Leuk leuk !
Vinden jullie het goed als ik bijvoeg in dit topic?
Heb al een beetje bijgelezen, maar dat is toch veel, 24 blz. de laatste 10 heb ik maar gelezen..
Iedereeen is al druk bezig met de examanereis plannen, hoor ik wel weer ! Wij zitten nog een beetje in dubio, evt Ibizaa ! Nog leuke suggesties?
Phylos schreef:Gittekit schreef:Ahja, kan natuurlijk ook.
Hoezo met mams eigenlijk en niet met vriendinnen?
omdat mams mij uitgenodigd heeft (en dus ook betaalden vind ik gewoon erg gezellig...)en die 2 vriendinnen waar ik eventueel mee op vakantie zou gaan, die zijn ook uitgenodigd door hun moeders
Gittekit schreef:Ik moet 1,5 tot 2 uur treinen, maar ik ben heel onzeker dus is het me al afgeraden om op kamers te gaan voor ik alles voor mezelf weer op een rijtje heb. Sowieso wil ik wel eerst weten of het wel dé studie voor mij is en of ik het ga halen.
Phylos schreef:oh wat zou ik dat ontzettend graag willen zeg! maar een half uurtje treinen..fantastisch...ik wil erg graag blijven rijden zoals ik nu doe...dus misschien bij HTC nog een jaar trainen en natuurlijk de concoursen enzo...paard staat aan huis, alles perfect voor elkaar, dat wil ik echt niet zomaar opgeven
AnnaaX schreef:Phylos schreef:oh wat zou ik dat ontzettend graag willen zeg! maar een half uurtje treinen..fantastisch...ik wil erg graag blijven rijden zoals ik nu doe...dus misschien bij HTC nog een jaar trainen en natuurlijk de concoursen enzo...paard staat aan huis, alles perfect voor elkaar, dat wil ik echt niet zomaar opgeven
Hardstikke logisch
Dan zit je inderdaad met een dilemma, want elke dag 2 uur treinen....
Gittekit schreef:Nee snap dat je dat niet op wil geven idd! Je hobby opgeven is heel wat.
En juh ik hou van feesten, heb veel vrienden enz dat wel ja. maar ik ben een heel groot watje met een hele grote mond.Nee kamp heel veel met depressies (enz blahblah) dus vandaar dat meteen op kamers gaan enzo geen goed idee is.
Gittekit schreef:Juh nou lijkt dat voor de meeste mensen irl ook wel hoor, wordt vaak gedacht dat ik heel arrogant ben en het allemaal wel goed voor elkaar heb.Mn vrienden moeten er altijd wel om lachen omdat die weten dat ik in principe degene ben die het het meest moeilijk met zichzelf heeft.
AnnaaX schreef:Ja, 4 uur treinen natuurlijk
Jeetje, dat is wel erg lang...
Stel dat je om half 9 op school moet zijn, ik moet er niet aan denken
Sorry, ik zit het hier nog lastiger voor jou te maken.
Weeg alle voor en nadelen goed af zou ik zeggen, meer goede raad kan ik je ook niet geven