VWO eindexamen 2010 II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NieneWiep

Re: VWO eindexamen 2010 II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 23:00

Ik heb nog niks. :') Maar ben ook nog niet van plan om binnen een jaar op kamers te gaan. Het lijkt me juist zo leuk om alles in één keer te kopen als je het geld er voor hebt, lekker de hele dag de Ikea door struinen. :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:08

Lottiejj schreef:
Hallooo Allemaaal !

Ja hoor, hij is er al, de vwo eindexamen-2010 topic ! Leuk leuk !
Vinden jullie het goed als ik bijvoeg in dit topic?

Heb al een beetje bijgelezen, maar dat is toch veel, 24 blz. de laatste 10 heb ik maar gelezen..

Iedereeen is al druk bezig met de examanereis plannen, hoor ik wel weer ! Wij zitten nog een beetje in dubio, evt Ibizaa ! Nog leuke suggesties?

Kos :D
Nouja, of dat leuk is moet nog blijken, ik heb al geboekt!
Welkom in elk geval :P
Phylos schreef:
Gittekit schreef:
Ahja, kan natuurlijk ook. :)
Hoezo met mams eigenlijk en niet met vriendinnen?

omdat mams mij uitgenodigd heeft (en dus ook betaald :P en vind ik gewoon erg gezellig...)en die 2 vriendinnen waar ik eventueel mee op vakantie zou gaan, die zijn ook uitgenodigd door hun moeders :P

Wat een gezellige moeders :D
Echt hoor, dat zie ik mijn moeder nog niet doen :=

Ik heb op school echt een groep vrienden (8 meiden, 4 jongens) waar ik gewoon heel veel mee omga.
Bij die groep horen 3 beste vriendinnen en met die 3 ga ik op vakantie :D
De rest ging nog met ouders mee, had geen geld of wilde gewoon niet mee :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:13

Ik heb ook nog niks en wil het net als nienewiep ongeveer allemaal tegelijk kopen..mijn smaak is dan misschien wel weer veranderd en wil eerst weten hoe ik een eventuele kamer in wil gaan richten. En dan ga ik pas spullen kopen..wil alles wel bijpassend :P

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:13

Ik vind het wel handig om vast een waterkoker en dat soort dingen te hebben, maar ik wil ook de IKEA gewoon helemaal leegkopen in 1 keer :')
Inderdaad die dingen die met smaak te maken hebben, daar wacht ik nog even mee :j

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:15

Ik wil pas op kamers als ik zeker weet dat ik de studie blijf doen.. :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:24

ik ga waarschijnlijk naar wageningen of twente, bij allebei moet ik op kamers, dus dingen zoals waterkoker, servies kan ik al wel vast bij elkaar sparen ;) dat is toch niet echt met smaak te maken ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:25

ik weet ook nog niet of ik op kamers wil...ik blijf eigenlijk liever thuis..maar de enige uni in de buurt is enschede (45 min) de rest is allemaal minstens 2 uur

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:26

Ik wil juist op kamers :D
Alleen wacht ik er gewoon mee, want het zal wel heel lastig zijn om in het begin een kamer te vinden.
Ik kijk er gewoon rustig naar uit, en als ik wat vind dan kan ik het altijd nog nemen :j
Voorlopig hoeft het niet want ik moet een half uurtje treinen.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:28

Ik moet 1,5 tot 2 uur treinen, maar ik ben heel onzeker dus is het me al afgeraden om op kamers te gaan voor ik alles voor mezelf weer op een rijtje heb. Sowieso wil ik wel eerst weten of het wel dé studie voor mij is en of ik het ga halen. :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:29

oh wat zou ik dat ontzettend graag willen zeg! maar een half uurtje treinen..fantastisch...ik wil erg graag blijven rijden zoals ik nu doe...dus misschien bij HTC nog een jaar trainen en natuurlijk de concoursen enzo...paard staat aan huis, alles perfect voor elkaar, dat wil ik echt niet zomaar opgeven

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:32

Gittekit schreef:
Ik moet 1,5 tot 2 uur treinen, maar ik ben heel onzeker dus is het me al afgeraden om op kamers te gaan voor ik alles voor mezelf weer op een rijtje heb. Sowieso wil ik wel eerst weten of het wel dé studie voor mij is en of ik het ga halen. :)

Grappig dat je dat zegt, want uit je posts blijkt dat helemaal niet. Je hebt een grote groep vrienden, houdt van feesten en uitgaan en gaat op vakantie met een groep vrienden..allemaal dingen waaruit ik op maak: die is zeker van zichzelf..maar blijkbaar toch niet dus?...

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:33

Holy ^&* Wat gaan jullie snel!
Een meeting ergens dit jaar klinkt erg goed! :D
Ik heb 20-28 feb vakantie, hopelijk ga ik dan met mn ouders en misschien zus en hopelijk ook vriendje lekker snowboarden in Oostenrijk :):)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:35

Phylos schreef:
oh wat zou ik dat ontzettend graag willen zeg! maar een half uurtje treinen..fantastisch...ik wil erg graag blijven rijden zoals ik nu doe...dus misschien bij HTC nog een jaar trainen en natuurlijk de concoursen enzo...paard staat aan huis, alles perfect voor elkaar, dat wil ik echt niet zomaar opgeven

Hardstikke logisch :j
Dan zit je inderdaad met een dilemma, want elke dag 2 uur treinen.... :=

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:38

Nee snap dat je dat niet op wil geven idd! Je hobby opgeven is heel wat. :=

En juh ik hou van feesten, heb veel vrienden enz dat wel ja. maar ik ben een heel groot watje met een hele grote mond. :D Nee kamp heel veel met depressies (enz blahblah) dus vandaar dat meteen op kamers gaan enzo geen goed idee is. :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:39

AnnaaX schreef:
Phylos schreef:

Hardstikke logisch :j
Dan zit je inderdaad met een dilemma, want elke dag 2 uur treinen.... :=

um 4 dus :P heen en weer :P

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:39

Andere kant, in de trein kan je wel alvast leren?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:40

Gittekit schreef:
Nee snap dat je dat niet op wil geven idd! Je hobby opgeven is heel wat. :=

En juh ik hou van feesten, heb veel vrienden enz dat wel ja. maar ik ben een heel groot watje met een hele grote mond. :D Nee kamp heel veel met depressies (enz blahblah) dus vandaar dat meteen op kamers gaan enzo geen goed idee is. :)

oke duidelijk!...zo zie je maar weer hoe anders dingen lijken vanachter een computer

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:42

Gittekit schreef:
Andere kant, in de trein kan je wel alvast leren?

ja idd dat wel..daarom weet ik het nog niet...eerst de studie en stad kiezen

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:43

Juh nou lijkt dat voor de meeste mensen irl ook wel hoor, wordt vaak gedacht dat ik heel arrogant ben en het allemaal wel goed voor elkaar heb. ;) Mn vrienden moeten er altijd wel om lachen omdat die weten dat ik in principe degene ben die het het meest moeilijk met zichzelf heeft. :=

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:44

Ja, 4 uur treinen natuurlijk :=
Jeetje, dat is wel erg lang...
Stel dat je om half 9 op school moet zijn, ik moet er niet aan denken :=
Sorry, ik zit het hier nog lastiger voor jou te maken.
Weeg alle voor en nadelen goed af zou ik zeggen, meer goede raad kan ik je ook niet geven ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:44

Gittekit schreef:
Juh nou lijkt dat voor de meeste mensen irl ook wel hoor, wordt vaak gedacht dat ik heel arrogant ben en het allemaal wel goed voor elkaar heb. ;) Mn vrienden moeten er altijd wel om lachen omdat die weten dat ik in principe degene ben die het het meest moeilijk met zichzelf heeft. :=

oke..je kunt dus goed 'toneel spelen' voor de buitenwereld

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:45

AnnaaX schreef:
Ja, 4 uur treinen natuurlijk :=
Jeetje, dat is wel erg lang...
Stel dat je om half 9 op school moet zijn, ik moet er niet aan denken :=
Sorry, ik zit het hier nog lastiger voor jou te maken.
Weeg alle voor en nadelen goed af zou ik zeggen, meer goede raad kan ik je ook niet geven ;)

nee idd ben ik ook druk mee bezig, de voor en nadelen. Misschien moet ik het ook gewoon een paar weken ervaren. Je loopt dan alleen wel het risico dat je geen kamer meer kunt vinden natuurlijk

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:47

Nah na een paar weken vallen er mensen weg dus vind je wel weer kamers denk ik hoor. :)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:47

Dat is waar...
Ik heb wel gelezen dat mensen die van ver komen het eerste recht hebben op een kamer.
Dit is natuurlijk niet bij alles zo, want vaak bepalen de mede-studenten wie er komt te wonen, maar jij bent in elk geval wel iemand die in categorie 'verwonende' valt :+

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:49

ja helaas wel :P