Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
millennium schreef:Nou, iemand die nog een open dag gaat bezoeken?
Rianneke schreef:millennium schreef:Nou, iemand die nog een open dag gaat bezoeken?
Ik heb genoeg open dagen gezien...
Heb trouwens nog wel een uitnodiging voor een reuni waar ik niet naar toe kan![]()
Maar ik vond de discussie wel erg grappig en dan voornamelijk dat (ik weet niet meer wie het zei) een paard het besef niet heeft van een paddock met of zonder gras... Maar ik denk dat paarden toch best slim zijn![]()
Mijn paard is namelijk een uhm hele goede omheiningspringer... Als het weiland te kaal is naar haar mening gaat ze op zoek naar iets beters![]()
Weet je wat ik trouwens wel jammer vind aan deurne... Dat ze iedereen moeten toelaten! Ze kunnen alleen advies geven voor de opleiding. Dus als je lekker eigenwijs bent, geld over hebt en niet kan rijden kun je er ook gewoon naar toe bij wijze van. Daar krijgt de opleiding ook een mindere naam door heb ik het idee! Ik ken best wat mensen die niet met deurne mensen willen werken... Maar daarintegen heb ik bijv ook een stageadres gehad waarbij ze zeiden dat het verschil tussen deurne en andere opleidingen kwa inzet een wereld van verschil was... Die andere opleiding daar zaten volgens hun alleen de stadse meisjes en in deurne de echte paardenmeiden die wilden werken.
Het blijft altijd wat en iedere opleiding of school kent zijn voor en nadelen![]()
Maar ik blijf erbij dat er meer wegen naar rome toe leiden![]()
Deurne geeft jou niet meer banenkansen als dat je zelf kunt regelen...
Als jij de inzet hebt en ze zien wat in je kom je overal binnen naar mijn idee!
miisshOrse schreef:Ik heb ook Deurne gedaan. Afgestudeerd afgelopen Juni. Maar ik heb weinig positieve verhalen. Vond het rommelig. Daarnaast proberen ze heel serieus en diepzinnig te doen, en ze proberen je te laten denken dat het een moeilijke opleiding is etc, maar het was echt geen moeilijke opleiding. ( Horse en Health) Ik had er meer van verwacht. Heb meer geleerd van mijn stages!
_Dressage schreef:maar deurne is wel een makkelijke weg om je in de paardenwereld te wringen!
Rijan_ schreef:miisshOrse schreef:Ik heb ook Deurne gedaan. Afgestudeerd afgelopen Juni. Maar ik heb weinig positieve verhalen. Vond het rommelig. Daarnaast proberen ze heel serieus en diepzinnig te doen, en ze proberen je te laten denken dat het een moeilijke opleiding is etc, maar het was echt geen moeilijke opleiding. ( Horse en Health) Ik had er meer van verwacht. Heb meer geleerd van mijn stages!
ga hier helemaal in mee en ik doe de sport opleiding nu bijna me 2de jaar.
miisshOrse schreef:Ik heb ook Deurne gedaan. Afgestudeerd afgelopen Juni. Maar ik heb weinig positieve verhalen. Vond het rommelig. Daarnaast proberen ze heel serieus en diepzinnig te doen, en ze proberen je te laten denken dat het een moeilijke opleiding is etc, maar het was echt geen moeilijke opleiding. ( Horse en Health) Ik had er meer van verwacht. Heb meer geleerd van mijn stages!
Citaat:Als jij zelf geen andere wegen kent wel... Maar de vraag is wil jij voor zo'n opstapje duur betalen
Rianneke schreef:Heb trouwens nog wel een uitnodiging voor een reuni waar ik niet naar toe kan
_Dressage schreef:Ja voor een opleiding wil ik best betalen, maar ik vind dat wat je er uiteindelijk mee kan wel beetje tegenvallen(natuurlijk ben je daar niet aan gebonden) Maar daarom twijfel ik tussen HBO managment paardenhouderij- sport.