Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isjtar schreef:Ik heb gelukkig maar 3 tussenuren en in die uren kan ik engels bij een andere klas volgen waardoor ik woensdag en vrijdag om 12.20 ui ben ipv 14.00
Pff, k word helemaal gek van wiskundeIk ben zo slecht in de afleiden en alles eromheen
sHaKiEjLaVeR schreef:Haha opzich heb ik geen hekel aan gym, maar een hekel aan de tijden van gym. Zit op donderdag vanaf half 9 op school, tot 4 uur. Laatste 2 uur gym en dan ook nog een uur daarvoor tussenuur.
Worden jullie ook zo doodgegooid met tussenuren trouwens?
sHaKiEjLaVeR schreef:Isjtar schreef:Ik heb gelukkig maar 3 tussenuren en in die uren kan ik engels bij een andere klas volgen waardoor ik woensdag en vrijdag om 12.20 ui ben ipv 14.00
Pff, k word helemaal gek van wiskundeIk ben zo slecht in de afleiden en alles eromheen
En dan heb ik het nog maar niet eens over dat stomme primitiveren en particieel integreren!!
Hebben hier nog meerdere mensen zo'n debiele leraar die het K hoofdstuk uit boek 3 ook moeten doen? Ik snap er namelijk geen snars van..
_Denise_ schreef:Nee, niet eens.Vrijdag heb ik 1 uur les, ingeroosterd.. Daar tegenover staat drie keer het 8e uur in de rest van de week, maar het 8e is kwart over 3, niet zo gek laat dus. Nueve zit lang op school!
NieneWiep schreef:_Denise_ schreef:Nee, niet eens.Vrijdag heb ik 1 uur les, ingeroosterd.. Daar tegenover staat drie keer het 8e uur in de rest van de week, maar het 8e is kwart over 3, niet zo gek laat dus. Nueve zit lang op school!
Het 8e tot kwart over 3? Dan hebben jullie of korte pauze's of korte uren.Wij hebben 50 min per les en na 3 uur les 25 min pauze en dan na 2 uur 30 min pauze en na weer 2 uur 10 min pauze. Het 8e is tot kwart over 4 en het 9e tot 5 over 5.