Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 
Er staan wel een paar verwijzingen in, dus je wordt vanzelf nieuwsgierig, maar het is absoluut los te lezen - in mijn bundel staat 'denken met paarden' voor 'praten met paarden' - dus niet chronologisch. Shadow0 schreef:Ik wilde het toch even onder de aandacht brengen: er is een boek uit met een overzicht van therapie met paarden in Nederland:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html

Notabene op nog geen 5 minuten fietsen van huis. Een 6-jarige dravermerrie van 1.55 waar nu niets mee gedaan wordt. Ik heb echt heel veel reacties gekregen op mijn advertentie op Kapaza, ben er nog verbaasd van
reiziger schreef:Ik zal eerst eens kijken of ik hem kan vinden. Hij is niet in geweldige staat, ik heb hem meerdere keren gelezen.
Als ik hem vind, neem ik hem wel mee naar de workshop van Alona, kan je hem zien en dan beslissen. Prijs komen we wel uit denk ik.
Veel dichterbij huis kan idd niet, het is nog geen kilometer denk ik. Volgende week gaan we beginnen, ik ga eerst nog een weekje op bezoek bij mijn vader. Ze heet trouwens Jade (op zijn Frans, Zjaad) 
Ze zijn echt prachtig! En heel bruikbaar denk ik