reiziger schreef:Ik zal eerst eens kijken of ik hem kan vinden. Hij is niet in geweldige staat, ik heb hem meerdere keren gelezen.
Als ik hem vind, neem ik hem wel mee naar de workshop van Alona, kan je hem zien en dan beslissen. Prijs komen we wel uit denk ik.
Oh, fijn als je dat wilt doen!
De staat maakt niet zoveel uit hoor, ik heb graag mooie boeken in de kast staan maar koop ook rustig stukgelezen tweedehands exemplaren. Sommige boeken zien er nadat ik ze gelezen heb ook niet meer piekfijn uit.
Justy,ik heb van haar 'Connecting with Horses' gelezen, en ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Wel mooi om te lezen, maar beetje weinig concreet, en een hoop gezeur over werken in de roundpen waar ik echt niks mee kon - niet dat ik in een roundpen werk, maar als je haar mocht geloven was het welhaast dierenmishandeling en dat vind ik toch ook wat overdreven. Ook van die slappe argumenten waar je zo doorheen prikte, beetje jammer vond ik dat.
Wat leuk dat je een paardje gevonden hebt, en ook fijn dat je zoveel reacties kreeg! Toch fijn om een paardje te kunnen kiezen waar je een klik mee hebt. Deze klinkt leuk, en lekker dichtbij zeg! Gefeliciteerd.