Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daantje1981 schreef:Ik kan beginnen in januari, maar ook al volgende week.
Wat denken jullie, zal ik een maandje vakantie houden??? Met de kerst wel lekker.
Ook de mogelijkheid om op invalcontract te werken, dan geef ik aan wanneer ik kan en plannen ze me in. Ik vind het lekker om werk te hebben, maar vond die vrije dagen ook wel fijn, vorige week maandag was mijn laatste werkdag bij mijn oude werk.
_Nann_ schreef:* meld zich hier ook weer*
Ben ook weer werkzoekend, wat een drama zeg.
Heb niet de juiste opleiding, of ik ben te oud bla bla bla
Wou eigenlijk naar school gaan in september, zat de opleiding vol, dus dat werd hem ook niet.
( kan het me ook niet permiteren eigenlijk, want dan heb ik ook geen inkomen, mist ik een goed betaald bijbaantje zou vinden)
Dus ik ben bang dat dat weer CWI gedoe wordtwe weten allemaal hoe het er daar aan toe gaat
![]()
maarja nood breekt wetten, ik zit sollicitatiebrieven te sturen naar bedrijven waar ik eigenlijk in nog geen 100 jaar zou willen werken.
Maar je moet toch wat.
Lotus83 schreef:Daantje1981 schreef:Ik kan beginnen in januari, maar ook al volgende week.
Wat denken jullie, zal ik een maandje vakantie houden??? Met de kerst wel lekker.
Ook de mogelijkheid om op invalcontract te werken, dan geef ik aan wanneer ik kan en plannen ze me in. Ik vind het lekker om werk te hebben, maar vond die vrije dagen ook wel fijn, vorige week maandag was mijn laatste werkdag bij mijn oude werk.
Gefeliciteerd!!!
Ik zou tot 1 januari op invalbasis werken en vanaf 1 januari je 18 uur per week!
Misschien heb ik erover heen gelezen, maar wat ga je doen?