Oftewel heb ik puur geluk oftewel is mijn methode goed
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

), dan kan je niet in de war raken en pas je dat gewoon toe als je aan die vraag komt.
).
). Kom ik bij prof 2 en ook daar ging mijn vraag niet goed, ook daar kauwde de prof het antwoord half voor. Proffen waren blijkbaar heel goed gezind die dag en ik heb met dat examen ongelooflijk veel geluk gehad, maar zo'n chancekes kom je ook maar 1 keer tegen.
en in tweede zit was die zo stom om krak dezelfde vraag te stellen. En dan vroeg die heel vrolijk "ja, en hoe heette die man" (doelde op Erasmus) "het begint met een E"

'Very good'
reininglover schreef:OP: bij mij zijn mondelinge examens op goed geluk
Ik leer alles (of sommige delen lezen, ligt eraan hoeveel zin ik heb) en hoop dan maar dat ik een vraag krijg die ik goed ken .
Armaris schreef:Ik heb er zo'n handje van.
Ik had vorig jaar uitzonderlijk mondeling esthetica.
Geeft ze me de vragen én gaat ze weg
Laat ze me dus zitten met mijn map naast me.
Ben wel braaf gebleven
Vandaag ook bij engels, moest een woordje hebben en dus in een zin plaatsen. Zegt hij opeens de zin met het woord ertussen'Very good'
. 
dat zij een aantal stellingen waarop je zou moeten kunnen antwoorden
Niets dus 

_Bonte_ schreef:Kléedje gekocht voor mijn bal in Antwerpen ... Een winkel met mega veel kleedjes tussen de 10 en de 25 €
Citaat:Kléedje gekocht voor mijn bal in Antwerpen ... Een winkel met mega veel kleedjes tussen de 10 en de 25 €
), als het in een zakje zit moet het een doorzichtig zakje zijn.
. Nooit iemand iets van gemerkt.
. Sommige mensen praten echt luid.