Ik had zoiets; als ik van tevoren al weet dat ik daar echt niks mee heb, en ik het in principe maar voor een jaartje ga doen (ik wil eigenlijk volgend jaar nog een keer meedoen aan de loting voor verloskunde) wil ik het wel écht naar m'n zin hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik had zoiets; als ik van tevoren al weet dat ik daar echt niks mee heb, en ik het in principe maar voor een jaartje ga doen (ik wil eigenlijk volgend jaar nog een keer meedoen aan de loting voor verloskunde) wil ik het wel écht naar m'n zin hebben
Ik zou allround stage lopen, ik heb alleen mijn eerste jaar h/v stage gelopen en verder vmbo en ik krijg dus zodra ik op een h/v school solliciteer allemaal afwijzingen. Mijn pad is nu al uitgestippeld hihihi. Ben blij dat ik in mijn nieuwe baan alsnog allround aan de slag kan, vind VMBO heel leuk maar wil me nergens uitvlakken! Urielle schreef:zwieke schreef:Ik heb gekozen voor de vakken geschiedenis en bewegingsrecreatie. Rare combinatie
Ik denk al: Huh, twee vakken? Maar ik zie het al: Belgie
hehe. Moet me in de week definitief gaan inschrijven, spannend. Nu moet ik me wel 200% geven, aangezien het m'n 3e opleiding is die ik wil doen
Nee, eerst een jaar geschiedenis gedaan aan de unif, maar bleek toch te zwaar te zijn (héél spijtig). Vorig jaar begonnen aan journalistiek en niet meer in m'n leuke stad Leuven, maar in Brussel en die stad lag me ook al niet! Nu terug in Leuven en hopelijk kom ik nu op m'n pootjes terecht

Kun je geen ander aanvragen?

dus dat valt mee... maar ik vind genetica enzo ook veel interessanter

moet wel een paar vakken inhalen, maar dat is nog wel te doen 

Maar volgens mij is dat op elke opleiding zo'n beetje zo

MieLo schreef:Welkom Karen
grappig dat in Belgie hele andere termen gebruikt worden ( zoals Baso etc).
Wat krijgen de leerlingen zowel bij PAV? kan me daar niet echt iets bij voorstellen namelijk