Voel me echt vet lui - 1/2 keer paardrijden per week - In totaal maar school en stal zo'n 4/5 uur per week fietsen - 2 uur gym - Gemiddeld 4 uur per week hond uitlaten als ik het druk heb, anders het dubbele
Beterschap iedereen met knieën en enkels! Ook al vinden jullie het niet allemaal even erg altijd haha.
Ik wil dat ook wel, ik heb alleen de motivatie niet. Maar ik ben nu wel minder aan het snoepen en zo, dus hopelijk wordt het daardoor beter. Ik heb gewoon een hekel aan rennen enzo.
Ik ben 1.83 en weeg ongeveer 66 kilo,nou vind ik dat net iets te veel dus ik wil gewoon weer graag terug naar 63 kg. Maar ja, dat gaat nog niet zo makkelijk
Klinkt leuk! Ik had gister vriendinnemavondje.lekker chocofonue, film, pizza, kleding passen, truth or dare, ranking the friends en kletsen. Ook nog whatsappgesprek aangegaan met iemand die 2 vriendinnen heel goed kennen. Bleek wel te klikken dus misschien nieuwe vrienden gemaakt. Tot half 1 liggen appen hahaha
Leuk Femke! Veel plezier Erin! En ik had gister weer een leuke dag! Mijn verjaardag gevierd voor vriendinnen en het was super gezellig. Zelfs nog gezwommen (buitenzwembad).
Super leuk allemaal! En vandaag is het zoooo lekker weer!
Gister was ik oa naar de paarden geweest. Nu moet ik héél hard werken aan school, want heb vanmiddag een workshop en moet daarvoor nog naar een vriendin om een presentatie uit te werken. Volgende week 8 toetsen..