Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-13 23:47

ik blaas je wel even wat likes, dan heb je er weer minimaal 600 ;-)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 01:14

Wat een gezeik zeg. Om die reden doe ik geen like share en win meer. En daarbuiten vind ik zelf ook irritant om terug te zien in mijn timeline. Al zou ik best graag meer likes willen want het werkt wel.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 08:32

Ook hier de reden dat we zulke acties niet meer doen.
We hebben veel dingen verloot, waaronder ook dure dingen als zadels. Dat was allemaal prima. Totdat we bij elke like een bedrag doneerde aan stichting paard in nood Spanje.
Dan valt er voor hun zelf niks te winnen en kwam er commentaar. Het bedrag was te weinig, we moesten eerst wat doen voor de paarden in NL.
Gelukkig waren het maar een paar en kwam de rest allemaal voor ons op.
Maar wel erg jammer.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 10:45

Jaa sommige mensen gaat het ook alleen maar om de prijzen. Van zo die heb ik binnen. Je hebt goed gehandeld joyce ik zou dat ook zeggen als je in 1 keer afmeld!

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 14:38

Balen van dit probleem, Joyce! Ik denk dat je het nu wel goed opgelost hebt! Dat gezeur krijg je altijd... Je kunt niet altijd direct reageren op dit soort dingen!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 14:43

Hilda gefeliciteerd!

Wat een gezeur zeg! Ik doe ook geen wedstrijden op fb, heb liever de mond aan mond reclame, dat werkt veel beter!

Verder is dit mijn nieuwe aanwinst!
Meet Manitou!
Afbeelding

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:40

Aaah die is leuk! mooi getekend ook met die witte benen :)

Ik heb wel liever mond tot mond reclame :Y)
Had het ook een beetje gevolgd Joyce, goed opgelost zo!
Gewoon altijd bij je zelf blijven :)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:41

Thanks Foxy.

Wat een gaaf diertje zeg is Manitou

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:44

ooh nu zie ik het ook, van harte gefeliciteerd Hilda! :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:24

Iedereen bedankt voor de support. Ben net terug van trainen met de hond, dus ga zo de nieuwe loting doen. De Likes beginnen nu weer aardig op te lopen en volgens mij heb ik dat ook voor een groot deel aan jullie te danken :D

@Foxy: Leuk paardje!

@Hilda: Gefeliciteeeeerd *\o/*

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 17:37

Gefeliciteerd Hilda!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 18:04

wat een leukerd die Manitou!
wat zijn je plannen er mee?

ik maak zeker wel gebruik van FB omdat het me gewoon klanten opleverd. Pieperts hou je toch wel, maar om voor die enkeling de kans op verkoop te laten gaan, nope.

opgelost toch Joyce.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 18:35

Buitenrijden en dressuur basis rijden. Hij is kort gebouwd en gaat dus ook kort lopen als je hem niet correct rijdt, dus daar heb ik op zich mijn handen vol mee. Hij is erg cool en loopt eigenlijk makkelijker buiten dan in de piste.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:00

Wouwie!!! Erg gaaf paard.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:15

Gefeliciteerd, Hilda!
@Foxy: Heel leuk paard!! Veel plezier ermee!
Om eerlijk te zijn lijkt het me heerlijk om een paard te hebben die kort rijdt... Ik ben momenteel hard bezig mijn paard van zijn lange passen af te krijgen en boven ingesteld te krijgen... Niet makkelijk met een lang paard.
Maar wel leuk dat je weer zo'n mooi paard hebt!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:23

Dank jullie wel allemaal.

Holly, absoluut fb is prachtig medium en levert klanten op. Ik heb een paar x like share win gedaan maar dat leverde nou niet bepaald snel nieuwe likers op. Als je nog ideeën hebt...

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:37

Gefeliciteerd Hilda! Hopelijk heb je een leuke verjaardag, hij is in ieder geval stormachtig :p.

Ook een vervelende casus Joyce. Goed opgelost volgens mij en hopelijk heb je vandaag een leuke winnaar kunnen uitloten.

Leuk paardje Foxy! Veel plezier ermee.

Hier vandaag op stap geweest met mijn nieuwe sponsordeken gemaakt door Het Ruyterhuys. Hij stond heeeel gaaf! Ben er zo blij mee. Helaas door de wind geen fatsoenlijke foto kunnen maken, maar die komt snel. Verder was de deken het enige positieve punt, we bakte er weinig van :Y)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:38

Is het belang bij Facebook ook niet zozeer hoeveel likers je hebt, maar hoeveel je likers verbonden zijn met je? Okey, je moet wel een leuk aantal hebben, maar die likers die alleen voor een actie je liken en dan na een paar maanden weer ontliken heb je weinig aan. Een trouwe achterban hebben die regelmatig je berichten liked en op reageert helpt veel beter, toch? Dan komt je bericht veel verder!

@Mellis: Balen! Veel succes de volgende keer!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 19:44

11A, klinkt alsof je een slungel hebt. Niet simpel.

Mijn vorige merrie van 1,67 met veel boeg was heel flegmatiek. Daar zat ik zo aan te drijven en werken dat er van iets anders weinig in huis kwam. Ik ben dus nu heel blij met zijn mooie looplust. Net niet te rennerig maar ook niet lui. Loopt net zo vlot na een uur als in het begin. Dus die korte pasjes nemen we erbij, daar moet ik gewoon over waken. In de galop speelt dat trouwens minder.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 20:07

11AFotograaf schreef:
Is het belang bij Facebook ook niet zozeer hoeveel likers je hebt, maar hoeveel je likers verbonden zijn met je? Okey, je moet wel een leuk aantal hebben, maar die likers die alleen voor een actie je liken en dan na een paar maanden weer ontliken heb je weinig aan. Een trouwe achterban hebben die regelmatig je berichten liked en op reageert helpt veel beter, toch? Dan komt je bericht veel verder!

Sluit ik me bij aan.

Wat een hel zeg, ben op zoek naar dekjes om te borduren en evt. te blingen. Nog niet makkelijk.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 20:34

je hebt verschillende likers. De actieve, de stille lezer, de geinteresseerde, de spelzoeker, de gezellige, de klager, enz. Van elke groep is er het positieve. De stille lezer is misschien uiteindelijk een klant. De spelzoeker is dan wel geen klant maar levert door zijn deelname wel weer een klant op... enz. Hoe meer likers je hebt hoe gemakkelijker het allemaal gaat. Een like, share, win heeft toch als doel het aantal likes te laten stijgen zodat je meer mensen bereikt als je iets schrijft...Het is niet erg als mensen weer afhaken, omdat zij dan niet zijn wie je zoekt, toch.

hilda ik denk dat er ook wel verschil zit in, of je doelgroep door het hele land zit of alleen om de hoek.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 21:28

Melissa: Kan de foto helaas niet vinden! Vreemd!

Jammer dat de wedstrijd wat tegenviel, volgende keer beter!

Likewedstrijden doe ik ook niet meer. Wel andere wedstrijden zoals een fotowedstrijd en met Sinterklaas ga ik ook weer wat verzinnen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:29

Ben het met Holly eens wat betreft Facebook en (op gister na) is het aantal afhakers bij mij normaal nihil. Ik heb mijn Likers een tijd bijgehouden, elke keer checken en updaten. Zo kon ik zien hoeveel mensen er waren afgehaakt en of er ook mensen waren die alleen tijdens een actie aanhaakte en daarna weer afhaakte. Maar inmiddels is het aantal Likes te hoog om zoiets nog goed bij te kunnen houden.

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:17

Annash schreef:
11AFotograaf schreef:

Sluit ik me bij aan.

Wat een hel zeg, ben op zoek naar dekjes om te borduren en evt. te blingen. Nog niet makkelijk.

ah dan zijn we met twee die dekjes gaan borduren

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:53

Beetje de discussie over likes op facebook gevolgd... maar nu vraag ik me af hoe kan je nou zien of die facebook likes ook daadwerkelijk klanten opleveren?