Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mara_ schreef:Heb wat reacties terug gekregen op mijn open sollicitaties naar kleine horeca gelegenheden in Groningen, helaas is iedereen al voorzien. Afgezien van een leuk koffiezaakje, die vanaf begin volgend jaar een plekje vrij gaat hebben. Helaas ben ik wel echt nu iets nodig, maar ik heb gezegd dat ik mij zeker aanbevolen hou voor een gesprek eventueel volgend jaar als ik dan nog niks anders heb.
Heb ook een sollicitatie gestuurd naar de Soepwinkel hier in Groningen, die zocht ook versterking voor de winkel en keuken. Wel voor 'maar' 10 uur, is natuurlijk helemaal niks, maar moet ergens beginnen en ik ken de eigenaresse ook wel redelijk doordat ik samengewerkt heb via een organisatie waar ik secretaris van ben. Het is echt een heel leuk bedrijfje, waar ik mij helemaal kan vinden in de filosofie en de passie, dus wie weet wat er nog allemaal uit kan komen. Nu is het wachten op een reactie..
Plien91 schreef:_Mara_ schreef:Heb wat reacties terug gekregen op mijn open sollicitaties naar kleine horeca gelegenheden in Groningen, helaas is iedereen al voorzien. Afgezien van een leuk koffiezaakje, die vanaf begin volgend jaar een plekje vrij gaat hebben. Helaas ben ik wel echt nu iets nodig, maar ik heb gezegd dat ik mij zeker aanbevolen hou voor een gesprek eventueel volgend jaar als ik dan nog niks anders heb.
Heb ook een sollicitatie gestuurd naar de Soepwinkel hier in Groningen, die zocht ook versterking voor de winkel en keuken. Wel voor 'maar' 10 uur, is natuurlijk helemaal niks, maar moet ergens beginnen en ik ken de eigenaresse ook wel redelijk doordat ik samengewerkt heb via een organisatie waar ik secretaris van ben. Het is echt een heel leuk bedrijfje, waar ik mij helemaal kan vinden in de filosofie en de passie, dus wie weet wat er nog allemaal uit kan komen. Nu is het wachten op een reactie..
In de Gelkingstraat zag ik gisteren een vacature hangen bij een horecazaak. Naam vd zaak weet ik niet, wordt nu verbouwd iig. En jouw oud-werkgever heeft vandaag een vacature geplaatst voor oa de horecakant. Lijkt me beetje vreemde gang van zaken daar.