Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

milatje

Re: Toos/Koos Werkloos op zoek naar een baan, deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:44

Yonne, ik werk als WMO consulent! Voor vragen ed Pb maar! Heb ook nog wel zo m'n contacten her en der dus kan je wel verder helpen :-)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:12

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:14

Dimple en Janine, jullie hebben PB :) Zet de hele situatie liever niet online....!

Oh das gunstig Janine, ik zit dan weer meer oostelijk en dan word bijvoorbeeld Leeuwarden weer net te ver. Assen zou dan wel weer kunnen.
Moeilijk he... ik zit ook op het punt van ''wat past bij me''.
Mijn laatste ervaring was administratief (maar die hoek sterft een beetje uit...)

Bedankt voor de tip Air! Daar ga ik zeker ff achteraan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:35

blingpiggy, heb even je posts terug gelezen, wat balen zeg!! Hoe kon dat nu zo ineens?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:15

Heb wat reacties terug gekregen op mijn open sollicitaties naar kleine horeca gelegenheden in Groningen, helaas is iedereen al voorzien. Afgezien van een leuk koffiezaakje, die vanaf begin volgend jaar een plekje vrij gaat hebben. Helaas ben ik wel echt nu iets nodig, maar ik heb gezegd dat ik mij zeker aanbevolen hou voor een gesprek eventueel volgend jaar als ik dan nog niks anders heb.

Heb ook een sollicitatie gestuurd naar de Soepwinkel hier in Groningen, die zocht ook versterking voor de winkel en keuken. Wel voor 'maar' 10 uur, is natuurlijk helemaal niks, maar moet ergens beginnen en ik ken de eigenaresse ook wel redelijk doordat ik samengewerkt heb via een organisatie waar ik secretaris van ben. Het is echt een heel leuk bedrijfje, waar ik mij helemaal kan vinden in de filosofie en de passie, dus wie weet wat er nog allemaal uit kan komen. Nu is het wachten op een reactie..

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:33

Zo inmiddels 3 sollicitaties de deur uit ben benieuwd :)

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:37

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:21

Is er misschien iemand die mij wellicht kan helpen met een open solliciatie? Heb dit namelijk nog nooit gedaan! :oo

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:28

Updat ik kom maandag terug van vakantie en heb dinsdag een gesprek voor een fulltime functie.
Heel spannend, ze zoeken eigenlijk iemand met meer ervaring maar ik mag wel op gesprek komen dat is alvast een goed teken.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:56

Jeetje wat zuur blingpiggy! Hopen dat je snel iets nieuws tegenkomt.
Succes carika!

Ik ben het solliciteren nu al zat. Voor de meest onnozele baantjes afgewezen 8)7

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 20:00

Weet iemand hier ook iets over bijstand aanvragen op 20 jarige leeftijd?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:52

_Mara_ schreef:
Heb wat reacties terug gekregen op mijn open sollicitaties naar kleine horeca gelegenheden in Groningen, helaas is iedereen al voorzien. Afgezien van een leuk koffiezaakje, die vanaf begin volgend jaar een plekje vrij gaat hebben. Helaas ben ik wel echt nu iets nodig, maar ik heb gezegd dat ik mij zeker aanbevolen hou voor een gesprek eventueel volgend jaar als ik dan nog niks anders heb.

Heb ook een sollicitatie gestuurd naar de Soepwinkel hier in Groningen, die zocht ook versterking voor de winkel en keuken. Wel voor 'maar' 10 uur, is natuurlijk helemaal niks, maar moet ergens beginnen en ik ken de eigenaresse ook wel redelijk doordat ik samengewerkt heb via een organisatie waar ik secretaris van ben. Het is echt een heel leuk bedrijfje, waar ik mij helemaal kan vinden in de filosofie en de passie, dus wie weet wat er nog allemaal uit kan komen. Nu is het wachten op een reactie..

In de Gelkingstraat zag ik gisteren een vacature hangen bij een horecazaak. Naam vd zaak weet ik niet, wordt nu verbouwd iig. En jouw oud-werkgever heeft vandaag een vacature geplaatst voor oa de horecakant :?. Lijkt me beetje vreemde gang van zaken daar.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:15

Plien91 schreef:
_Mara_ schreef:

In de Gelkingstraat zag ik gisteren een vacature hangen bij een horecazaak. Naam vd zaak weet ik niet, wordt nu verbouwd iig. En jouw oud-werkgever heeft vandaag een vacature geplaatst voor oa de horecakant :?. Lijkt me beetje vreemde gang van zaken daar.

Ben nog maar even langs de Soepwinkel gegaan om mijn CV persoonlijk in te leveren en ze leek wel enthousiast. Al wil ze nog even de andere aanmeldingen afwachten natuurlijk.

En klopt, ze zoeken ineens weer personeel, moet mezelf heel erg inhouden om er niet op te reageren met iets van "pas op, je kan na 2 maanden ineens geen werk meer hebben". Maar ik zal de eer aan mijzelf houden, maar raar is het zeker.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:47

* even inbreken* Op mijn werk (in Assen) zoeken we nog een collega voor de klantenservice. Als je vloeiend NL en Duits spreekt/schrijft, kun je me een pb sturen voor meer info als je geïnteresseerd bent! D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 00:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:09

Weer een mooie vacature gezien en gesolliciteerd :) Deze vacature heeft al eerder een poos online gestaan, maar toen was ik er nog niet aan toe, nu wel..

Binnenkort trouwens ook maar eens gesprek met mijn leidinggevende, of er nog mogelijkheden zijn qua functie en salaris. Vorig jaar al toezegging voor meer salaris gehad, maar toen gingen de verkopen ineens hard naar beneden dus werd alles bevroren :+

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 09:23

Ik zeg 1 woord: moe

Meer komt er niet uit :')

En dan te bedenken dat er vandaag zoveel moet gebeuren wat door de week nu blijft liggen. Soppen, wassen etc..........trailer weg voor onderhoud.....
Het is even wennen hoor. :+

Lees straks weer bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:27

Dimple, daarom hebben wij een poetshulp :+ Echt geen zin om in mijn vrije weekend de hele dag te moeten poetsen :n

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:29

Hoe is het met iedereen hier? Hier nog steeds niks helaas, ben nog druk aan het zoeken maar weinig vacatures en heel wat afwijzingen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:18

Hier ook weinig vacatures. Wel sinds gister weer een NL nummer. Dus kan gaan orienteren op uitzendbureaus (moet toch wat he). En mij eens verdiepen in de wondere wereld der uwv. Nog steeds, beetje last van uitstelgedrag :+

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:20

Ik heb zo'n 10 sollicitaties eruit gestuurd, bij 1 al teruggebeld over mijn beschikbaarheid. Wordt maandag teruggebeld.

kippetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:23

spannend nathaliee,

ik heb even genoten van een welverdiende vakantie en heb nergens over nagedacht. Nu heb ik het plan wel duidelijk en gaan we daar gewoon maar mee verder.

Ben nu aan het zoeken naar een school waar ik in een klas mee mee mag onderwijzen/lopen voor drie maanden en daarna ga ik de invalpool in.

Alleen moet ik straks nog zien wat het uwv daar van vind, ik zal wel door moeten solliciteren....Al neemt op dit moment niemand me aan wegens gebrek aan ervaring. :-)

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:24

Nou, ik heb Dinsdag mn hele solicitatie verstuurd naar de lidl waar ze nog een hulpkracht zochten maar ik heb nog niks gehoord, is dit normaal of val ik niet in de prijzen?

Heb wel gelijk een (automatische?) bevestiging gekregen dat het is aangekomen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 18:28

Ik zou maandag even bellen.
Maar bereid je ook voor op een teleurstelling. Van heel veel sollicitaties hoor je niks als je het niet geworden bent.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-15 11:02

Hielke, kan even duren hoor! Geduld!

Relaxed, dat is mijn streven ook wel. Mijn vriend wil het eerst zonder proberen, ik wens hem succes :D Ik ga dat gewoon niet redden.......