Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noblesse_ schreef:Ah op die manier! Is dat verplicht die tussentijdse toets?
Free2, daar heb je wel gelijk in, dat het gevaarlijk is. Ik heb leren rijden aan m'n moeder, en heb dan nog een uur of 10 les gepakt aan iemand die rijlessen gaf in bijberoep, om de puntjes op de i te zetten voor het examen. Met 380 euro was ik er van af.
Noblesse_ schreef:Succes Marije!
Gefeliciteerd Yvank!
Wat zijn de speciale verrichtingen die je in Nederland moet doen tijdens je examen? Hier in België moeten we enkel achteruit parkeren achter een andere auto, en keren op een weg.
Yunomi schreef:Gefeliciteerd geslaagden!
Noblesse_ schreef:Succes Marije!
Gefeliciteerd Yvank!
Wat zijn de speciale verrichtingen die je in Nederland moet doen tijdens je examen? Hier in België moeten we enkel achteruit parkeren achter een andere auto, en keren op een weg.
Er zijn er een heel aantal die je moet beheersen, je weet nooit voor je examen welke er gevraagd worden en hoeveel. Je moet kunnen keren door middel van een halve draai, keren door middel van 3 steken en een bochtje achteruit. Fileparkeren, achteruit inparkeren daarnaast nog een stopopdracht (achter een stilstaande auto stoppen/parkeren), de hellingsproef hoort denk ik ook bij de bijzondere verrichtingen. Geloof dat dat ze allemaal zijn.
Noblesse_ schreef:Oh wacht ik snap het. Fileparkeren is het parkeren in een rij met auto's die achter elkaar staan, langs de weg bijvoorbeeld.
En achteruit inparkeren is bv. op een parking waar de auto's allemaal naast elkaar staan.
Wauw, wij moeten dus enkel kunnen fileparkeren op het examen en keren op een weg door 3 steken. Achteruit inparkeren heb ik nooit moeten doen dus kan ik ook helemaal niet
.