Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Maar als bepaalde afspraken niet na zijn gekomen, is dat ook contractbreuk. Zo heb ik bij mijn eerste webdesigner na enkele grote en aantoonbare fouten ook het contract ontbonden.
joyce2 schreef:Aarrgh gezeik op mijn FB pagina. Had ik net de 600 Likes gehaald, prijs verloot (hetzij met 1 dagje vertraging), begint er iemand te zeuren. Volgens hem/haar was het belachelijk dat ik mijn prijs pas de dag na het behalen van de 600 likes had verloot, dat had dezelfde dag nog moeten gebeuren. Hierdoor was ik niet meer geloofwaardig en de persoon die had gewonnen was vast gewoon een naam die ik had verzonnen. Tegelijk met zijn bericht hebben er ruim 10 mensen "afgehaakt" waardoor ik weer onder de 600 likes zit. Maar het "mooiste" van alles, de zeurende berichtschrijver heeft zijn bericht net snel verwijderd en de winnares van het spel heeft zichzelf ook afgemeld van mijn pagina.
Alleen, wat nu? Ik heb nog nooit meegemaakt dat de winnaar van het spel zich heeft afgemeld op het punt van verloten. En inmiddels zit ik natuurlijk weer onder de 600 likes. Wat zouden jullie doen? De loting gelijk opnieuw doen, of wachten tot ik weer op de 600 likes zit?