Veel fulltime functies..........
Toch maar iets afzakken voor een leuke functie Vuur

Wat is voor jou haalbaar qua reistijd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Ik krijg via Indeed een vacature voor Managementassistent via Randstad in Groningen. (MBO, HAVO, VWO)
Alleen vragen ze meerdere jaren ervaring. Ik ben dus bijna 25 en heb denk ik (nog even wat verder verdiepen in de functie) wel relevante ervaring.
Zijn hier ervaringsdeskundigen? Tips zijn namelijk van harte welkom!
vuurneon schreef:Kan ik je nu eigenlijk al wel vertellen, je bent al overgekwalificeerd. Natuurlijk mag je proberen maar er is een aardig overschot aan secretaresses op de markt, dus kijk er vooral niet raar van op als je gelijk al wordt afgewezen. Ik kreeg te horen waarom ik in vredesnaam met mijn opleiding op een dergelijke functie wou solliciteren
blingpiggy schreef:Nou, ik kom me hier dan ook weer melden helaas. Door een vreemde samenloop van omstandigheden ben ik weer werkloos... lang verhaal....''Foutje'' van P en O. En ook een kleine politieke rel inmiddels....
Heb door middel van een vordering alsnog loon kunnen afdwingen tot 1 januari, maar mag geen voet meer binnen het bedrijf zetten....
Administratief in het noorden is lastig Janine, we zijn elkaars concurrenten...Zelfde gebied en hoek hier. Maar je hebt nu nog een baan begrijp ik?
Dimple, echt super dat je nieuwe baan bevalt en dat je hier je ervaringen nog komt delen!!![]()