Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabella2000 schreef:pfff schiet op overal
van mijn sollicitatie van vanmiddag heb ik wel wat gehoord... Dat is niets geworden. Wel hebben ze me doorgestuurd naar een andere vestiging en daar hoor ik woensdag wat van.
Dat andere zie ik nu een stuk somberder in en ik ga maandag dus maar weer verder opzoek
Elke keer wil het gewoon net niet. Ik wordt er echt gek van :S
Kinke schreef:Kriel schreef:Wat ik volledig begrijp
![]()
![]()
Zo…weer terug van gesprek, ging goed, informeel. Veel info gekregen over het bedrijf, over mezelf verteld, over m'n werkverleden. Aan het einde zei hij dat er vanmorgen nog een kandidaat was geweest die OOK een goede indruk had achtergelaten…en toen zei hij dat hij bang is dat ik overgekwalificeerd ben...
Heb gezegd dat ik heeeeeel graag aan het werk wil en me echt niet te goed voel voor bepaalde werkzaamheden..
Sting schreef:A.s. dinsdag hoop ik meer duidelijkheid te krijgen wat betreft contracten etc bij mijn nieuwe plekje. Iemand die tips heeft? Ikzelf lees het contract altijd wel door, maar waar ik precies recht op heb met mijn opleiding etc, dat weet ik helaas (nog) niet. Ik word eerste werknemer van dit bedrijf, dus hij is ook nog zoekende hoe hij iemand moet aannemen en laat dit vooral aan zijn accountant over.