Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bambi1995 schreef:Hoi, ik ben weer terug hier. Ik heb de hele zomer gewerkt bij de marskramer maar dat stopt op 6 september. Dan ben ik weer werkloos en ik zie het niet meer zo zitten allemaal. Ik weet gewoon niet waar ik moet zoeken, niks is geschikt voor mij. Ik bel wel eens naar bedrijven maar dat loopt ook altijd op niks uit, ook de open sollicitaties niet. Ik word er gewoon knetter gek van.
kimberly1995 schreef:Bambi1995 schreef:Hoi, ik ben weer terug hier. Ik heb de hele zomer gewerkt bij de marskramer maar dat stopt op 6 september. Dan ben ik weer werkloos en ik zie het niet meer zo zitten allemaal. Ik weet gewoon niet waar ik moet zoeken, niks is geschikt voor mij. Ik bel wel eens naar bedrijven maar dat loopt ook altijd op niks uit, ook de open sollicitaties niet. Ik word er gewoon knetter gek van.
Wat zoek je?
vuurneon schreef:Ik heb een paar keer meegelopen met beroepen die mij aansprakenVan operatiekamer tot assesments afnemen haha, heel divers!
Zelfde probleem, veel te brede opleiding en ik mocht ook nog eens geen stage lopen
vuurneon schreef:Noord. Daar waar veel grote bedrijven juist weg trekken ivm 'centraliseren'
Als ik het geld had, ging ik voor verpleegkunde. Maar ja, die geldboom in de tuin wou maar niet groeien