Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dit is al de vierde keer dat het afgezegd is, en ik kan ook maar 1x per week, dus schiet het al helemaal niet op. Baal er echt van. Ik had juist heel goed gekeken welke rijscholen er goed waren, aangezien ik al eerder weg ben gegaan bij een rijschool. Ik he
b wel alle lessen al betaald, en ik heb eigenlijk ook geen zin om weer te wisselen van rijschool.
kun je niet klagen of zo bij iemand of je geld terug eisen als je niet op een ander tijdstip kan? Ik vind dat geen gang van zaken...
), die avond gelijk gereden, ging best wel goed. Behalve dat de motor afsloeg voor het stoplicht
Noblesse_ schreef:Ik heb dinsdagochtend mn examen. Hoop maar dat het niet zo hard regent als nu want ik zie echt geen steek. Door al het water op de weg zie ik niet eens waar de witte lijnen lopen
kitlover schreef:Ik heb donderdag mijn examen! Woensdag heb ik nog een rijles.
Bij de apotheek heb ik iets kunnen halen om mijn zenuwen onder controle te houden, dit ging met mijn ttt namelijk niet goed...Noblesse_ schreef:Ik heb dinsdagochtend mn examen. Hoop maar dat het niet zo hard regent als nu want ik zie echt geen steek. Door al het water op de weg zie ik niet eens waar de witte lijnen lopen
Succes alvast! Ik hoop voor je dat het niet regent!
succes jullie!