Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Goh, dan maak je al bijna 3 jaar gebruik van Sisow en krijg je opeens een mail dat als je snel voor een zakelijke rekening zorgt, ze je af gaan sluiten voor betalingsverkeer...
Uit een periodieke controle was gebleken dat ik geen officiële zakelijke rekening heb en zij willen dat wel. Dus ik opgebeld om te zeggen dat mijn rekening puur zakelijk wordt gebruikt en dat ik dit ook aan kan tonen, maar dat het inderdaad geen officieel "zakelijk" label draagt. Ik wou graag weten waarom het perse een zakelijke moet zijn en waarom ze daar nu pas over beginnen, maar dat konden ze niet zeggen. Ik moest het doen met een: "gewoon omdat het zo is".
Nu dus kijken waarmee ik voordeliger uit ben, overstappen naar een andere iDeal aanbieder, of toch een zakelijke rekening af gaan sluiten... Hatelijk, want zakelijk kost zoveel meer dan ik nu betaal en het aantal verkopen blijft laag, dus nu hou ik straks helemaal geen bal meer over.
Jullie nog tips voor een goedkope zakelijke rekening?
joyce2 schreef:Maar waarom zou Sisow (de aanbieder van iDeal) meer verdienen aan een zakelijke rekening? Mijn transacties zullen niet stijgen wanneer mijn account is gekoppeld aan een andere rekening en de transactiekosten e.d. blijven ook gewoon hetzelfde. Waar zit hun voordeel dan en waarom komen ze er pas na bijna 3 jaar mee?
Lisann__ schreef:joyce2 schreef:Maar waarom zou Sisow (de aanbieder van iDeal) meer verdienen aan een zakelijke rekening? Mijn transacties zullen niet stijgen wanneer mijn account is gekoppeld aan een andere rekening en de transactiekosten e.d. blijven ook gewoon hetzelfde. Waar zit hun voordeel dan en waarom komen ze er pas na bijna 3 jaar mee?
Volgens mij is het zo dat je meer betaald voor je transacties bij een zakelijke rekening. Maar ik ken Sisow niet, dus misschien zit ik er wel naast.
joyce2 schreef:Exact wat ik bedoel FlyAway!
Link: https://www.sisow.nl/epay-online-betaal ... lde-vragenCitaat:Een kopie bankafschrift of bankpas van de zakelijke rekening. Een zakelijke rekening is absoluut noodzakelijk.
joyce2 schreef:Maar je kan ook prima alles scheiden als je een 2e privé rekening opent
.