Ik moet nu nog 4 lessen en dan is mijn pakket op. Ik gok dat we mijn praktijk examen zullen gaan plannen als de nieuwe auto er is. Zodat ik weet hoe alles in de auto werkt.
Mag ik ook mee kletsen? Ik heb inmiddels 12 lessen gehad en het gaat al best goed alleen pakeren kan ik totaal niet xD. Haal alle dingen de hele tijd door elkaar wanneer ik moet insturen enz. Morgen heb ik mijn autotheorie en ben er mega zenuwachtig voor... Ik zak voor alle oefenexamens dus heb er weinig vertrouwen in
Heb vandaag m'n 1 na laatste les gehad. Ging heel goed, ook parkeren enzo. Het enige wat ik al-tijd vergeet is bij achteruit inparkeren als ik dan stil ga staan, om dan te kijken of er iets achter me rijdt en mn knipperlicht aandoen. Moet daar echt heel goed om gaan denken.
Gefeliciteerd!! Ik heb vanmiddag theorie examen.. Ben er bang voor, pas drie keer geslaagd met zo'n oefen examen maar we gaan het gewoon proberen. Ga nu nog even hard aan de studie.
Vandaag zo'n lekkere les gereden! Ging echt top... Eigenlijk was er niets op aan te merken. Hebben alleen maar wat zitten kletsen en ik reed via de navigatie. Ging allemaal prima! Zo fijn. Op naar mijn laatste lessen en dan examen...
ik zie dit topic nu pas. Mijn B rijbewijs had ik pas de 3e keer......1e keer was ik zenuwachtig en reed volgens hun te onzeker. 2e keer drukte de examinator op de rem in een straat, waar aan beide kanten autos geparkeerd stonden en er een tegenligger aan kwam. Terwijl de auto zonder problemen langsreed, vroeg ik tegelijkertijd heel verbaasd: "wat doet u nu?" Antwoord: ons voor een ongelukje behoeden. "Um, maar als het nu past, past het toch ook, als we rijden? Nu ben ik zeker gezakt". Antwoord: ja, ingreep. Naaaaaaah. 3e keer was het goed genoeg. Begin december afrijden voor mijn trailer rijbewijs. Doe ik hetgene, wat je nooit moet doen tijdens het examen en ik daarvoor nog nooit voor elkaar gekregen had: Pylon aangeraakt tijdens het bochtje achteruit rijden .....grmbl. Nog nooit in de buurt gekomen van dat ding en dan uiteraard wel. Examen doen is niet mijn ding. Gelukkig viel er een week later iemand af en kon ik weer afrijden. Zelfde examinator en nu ging alles super, dus gehaald. Ben klaar met examen doen voor rijbewijs, heb nu alles, wat ik wil hebben hoor.
Jeetje dat is snel! Ik moest eerst een week wachten voordat ik een afspraak kon maken bij de gemeente en daarna nog een week om hem daadwerkelijk te krijgen.. duurt lang.. ik wil autorijden
Lienepien3
Geplaatst: 23-12-15 10:57
Ik heb maandag het examen gehaald, kon hem dinsdag gelijk aanvragen en heb spoed aanvraag gedaan, en ga hem vanmiddag ophalen. Hoefde ook helemaal geen afspraak te maken bij de gemeente ik was zo klaar