Ik ga binnenkort een eigen auto kopen
Heb een vast contract gekregen maar ga ruim 30km vanaf thuis werken. Dus ben een beetje aan het rondkijken naar leuke auto's.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was vandaag gaan kijken voor een stageplaats en mag bij het bedrijf wat op nr 1 stond in mijn ranglijstje
Overigens ook nog bij 2 andere bedrijven, maar ik kies uiteraard voor mijn nr 1. Ze waren ook gelijk bezig voor een tewerkstelling, ze zeiden de hele tijd "Oh ja maar we moeten de stage wel nog afwachten"

ben al bijna een week verder en dan nog 5 werkdagen of zo voor ik hem daadwerkelijk heb.. En ik wilde nog wel zo graag met kerst autorijden
waarom heb je er geen vertrouwen in eigenlijk?
Mijn kijkgedrag werd er door de spanning ook niet beter op. Maarja, ik weet nu wel hoe het werkt dus ik hoop dat ik de volgende keer mijn spanning wat beter onder controle kan houden! Leen schreef:Goedzo!
Ik heb maandag mijn examen voor de busWas vandaag gaan kijken voor een stageplaats en mag bij het bedrijf wat op nr 1 stond in mijn ranglijstje
Overigens ook nog bij 2 andere bedrijven, maar ik kies uiteraard voor mijn nr 1. Ze waren ook gelijk bezig voor een tewerkstelling, ze zeiden de hele tijd "Oh ja maar we moeten de stage wel nog afwachten"
![]()
Super nieuws dus