Yucca schreef:Ik huur een losse werkplek, dat zal wel niet meetellen
Vertel? Wat houdt dat in?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaFaded schreef:Grrr hoe kom ik nou hoger in google? Ik heb al die meta tags aangemaakt etc. Snap er niets van tenzij ik google adwords ga gebruiken maar dat vind ik geldverspilling. Kan mezelf niet eens vinden in google.
Lisann__ schreef:Yucca schreef:Ik huur een losse werkplek, dat zal wel niet meetellen
Vertel? Wat houdt dat in?
Yucca schreef:Ik huur een bureau/werkplek in een soort kantoortuin waar allemaal ondernemers werken/een bureau huren.
Hier kan ik onbeperkt gebruik van maken + gebruik maken van 2 kleine vergaderruimtes/1 grote presentatie ruimte + koffie/thee.
Het is opgezet als stichting en daardoor hebben ze de prijs laag kunnen houden, waardoor het erg aantrekkelijk is om te huren (83,50 per maand).
We hebben allemaal een sleutel dus we kunnen zelf bepalen wanneer we gaan en komen.
Ik vind het fijn dat ik sommige dagen in de week een vaste plek heb waar ik naartoe kan gaan om te werken. Thuis ben ik soms best alleen en gezien in me best snel verveel vind ik het fijn dat ik hier soms een praatje kan maken of iets kan overleggen met een andere ondernemer. Ook de lunch bijvoorbeeld vind ik gezellig: even lekker beetje kletsen en daarna weer fris aan het werk. En ik werk hier gewoon harder, thuis heb ik teveel andere prikkels