Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Lijkt me geen probleem toch om gewoon hobby-matig wat bij te verdienen, en dan als het een beetje loopt eventueel wat ww terug te moeten betalen?
Beter dat je wat op aan het zetten bent en aan je toekomst werkt dan je hand ophouden en zelf niks proberen, lijkt me.
Hilda79 schreef:Pmarena als je dat doet dan ga je flink nat en krijg je flinke problemen. Dat zou zelfs onder uitkeringsfraude kunnen vallen. Als je ww hebt mag je niks bijverdienen en geen bedrijf starten zonder toestemming.
kynshiri schreef:https://www.etsy.com/nl/listing/1656719 ... _home_feat
de eerste patches zijn een feit intussenDat zijn wel nog standaardpatches, maar wat je verkoopt, is verkocht he
Citaat:Awesome patch on a denim background.
96 cm x 96 cm
One patch ready to ship, but can be made to order in every color you like!
If you would like a patch with different colors than the one in stock, please indicate this in the invoice.
FlyAway schreef:kynshiri schreef:https://www.etsy.com/nl/listing/1656719 ... _home_feat
de eerste patches zijn een feit intussenDat zijn wel nog standaardpatches, maar wat je verkoopt, is verkocht he
Klopt de maatvoering op je site wel helemaal? Een patch van bijna 1 meter bij 1 meter lijkt mij vrij groot, zeker voor € 5,- maar ik heb niet zoveel verstand van patchesIk hoop niet voor je dat je klantjes nu een teleurstelling krijgen als ze een patch van een meter bij een meter verwachten en er komt een patch uit van 10cm bij 10 cm
Citaat:Awesome patch on a denim background.
96 cm x 96 cm
One patch ready to ship, but can be made to order in every color you like!
If you would like a patch with different colors than the one in stock, please indicate this in the invoice.
pmarena schreef:Misschien ook nog wel een leuk idee: mijn schoonzusje heeft voor haar pasgeboren baby een superleuke handdoek gekregen.
Gewoon een mooie dikke kwaliteit leuke kleur handdoek, met daarop geborduurd de naam van haar dochtertje en ik dacht een waslijntje met wat kinderkleertjes eraan.
Superleuk gedaan, een broekje van echte stof en dan de randjes geborduurd enzo... zo kun je echt supermooie kunstwerkjes maken
11AFotograaf schreef:Dat gevoel van elke keer iets nieuws willen doen ken ik wel... Mijn te doen lijstje met projecten is ook te lang tegenover de uren die in een dag zitten. En hoe rusteloos ik ook ben, vandaag ga ik echt ziek op de bank liggen... Nu doorwerken helpt niet...