Dimple schreef:Idinn.......lastig. Je hebt inderdaad wat op je CV staan. Maar sluit het aan bij je opleiding en ervaring? Of zou het heel raar staan op je CV? Help me nog even, wat zoek je ook alweer??
Linda, ik zou het gewoon lekker formeel houden. Bewaar elke brief die je stuurt met de melding waar je die heen hebt gestuurd. Als ze je terug bellen dan kan je nog even snel terug kijken wat je ook alweer hebt geschreven. Verder kan je bepaalde stukken tekst ook prima hergebruiken.
Maar een brief schrijven waarom je ingeschreven wilt worden?? Welk bureau is dat??
Air, als je een baan kan vinden die beter aansluit bij je opleiding zou ik daar voor gaan uiteraard.
Wij hebben ook redelijk wat studenten zitten die voor ons bellen. Die stoppen straks ook als ze moeten afstuderen oid. Een aantal doen ook de afstudeeropdracht bij ons, echt super leuk!
Bij Attract in Ede. Ik denk dat ik er maar gewoon inzet waarom ik opzoek ben naar een baan, en hoeveel uren ik ongeveer wil gaan werken ect. En dan gewoon een beetje formeel houden denk ik maar.