Ja ik ben ook een beetje aan het afvallen, maar het gaat mij meer om gezondheid. Hoewel mijn summerbody er echt wel is ( ja echt waar! ), ben ik niet zeker over mijn gewicht. Ik moet gewoon minder koolhydraten eten en meer water drinken, krijg op een dag namelijk 1300 kcal gemiddeld binnen ( zo'n eetmeter een maand bijgehouden), dus dat is niet te veel, maar het gaat er natuurlijk om wat je eet.
Ik ben echt zo'n uit verveling eter ... Ik was een tijdje bezig met gezond zijn maar ik moet weer even de leukheid van hardlopen terug vinden.. Het is zo ontzettend saai . Iemand tips?
Anoniem
Geplaatst: 30-04-15 20:06
Frankaas schreef:
Ik ben echt zo'n uit verveling eter ... Ik was een tijdje bezig met gezond zijn maar ik moet weer even de leukheid van hardlopen terug vinden.. Het is zo ontzettend saai . Iemand tips?
Iets zoeken wat je leuk vind.
Anders lukt het nooit...
Frankaas
Geplaatst: 30-04-15 20:11
Daar heb je een heel goed punt.
Anoniem
Geplaatst: 30-04-15 20:18
Ik ben goed!
Je moet het namelijk doen voor het heerlijke gevoel, daar haal je ook veel meer motivatie uit.. Ik ga altijd lopen omdat als ik aan het lopen ben/klaar ben met lopen me dat zo'n heerlijk gevoel geeft.
Maar ga nu ook weer beginnen met touwtje springen + YT filmpjes. Gister op school gekickbokst, touwtje gesprongen en moeten opdrukken. Mijn buik en armen doen pijnn!!
UUGHH ik weet weer precies waarom ik gestopt was met rijden Het ging vanavond écht niet lekker. Het grondwerken ging top. Maar toen stapte ik erop en dan ben ik zo perfectionistisch dat ik chagrijnig wordt van alles wat mis gaat. Hij is ontzettend scheef en dan wil ik hem rechtstellen maar dat gaat natuurlijk niet omdat ie dat niet kan enenen... Twintig stappen terug zetten dus, en ik weet niet of ik er nog wel op stap of dat ik vanaf de grond ga proberen hem wat soepeler te maken beide kanten op.
Stoer dat jullie allemal zo bewust bezig zijn met voeding en beweging!
Gerbrich; we hebben allemaal weleens een slechte dag, komt goed! Dees: goed bezig!
Ik loop (nog steeds) hard, 3x per week. Verder doe ik 3/4 x per week een work-out met daarna oefeningen voor mijn knieën. En daarnaast rijd ik 2/3 x per week paard (soms 4x)
Morgen examenstunt, ieder jaar wordt de hele school verbouwd inclusief kamperen op t plein, springkussens in de svhool, waterguns etc. maar nu gaan er geruchten dat alle fietsen in de rekken aan elkaar worden vastgemaakt en dat de boel opslot gaat...tot het zesde uur!! en meestal heb je bij die stunt maar 3 u les...
ik vind die stunt vet leuk maar als je nou wat hebt en je fiets staat vast. en je ouders werken... zegmaar dagdag tegen je tandartsafspraak. ben blij dat ik t weet! mijn fiets staat voor de zekerheid bij een school in de buurt in de fietsenstalling!! erg benieuwd wat ze nog meer in petto hebben!
vorig jaar hebben ze alle leraren in een bus gestopt, een heel eind laten wegbrengen en terug laten lopen haahaha fantastisch!
Hahaha leuke school heb je . Bij ons hadden ze dit jaar ook een hele leuke examen stunt, ze gingen heel de school donker maken en met fluoriserende kleuren werken . Ook gingen ze keiharde muziek draaien, schoolfeest om kwart over 8 .
Jullie hebben allemaal echt super leuke stunts ( stunts, stunten (?) ) . Wij hebben eigenlijk niet eens kolderdag maar ieder jaar denkt de mavo-afdeling toch iets leuks te verzinnen. Gevolg : vorig jaar €800 euro schade en dit jaar was de hele school zo glad van het bloem, dat op de grond gestrooid lag ( er werden pakken naar beneden gegooid)dat je amper kon lopen. (oké,dat was wel leuk, maar er werden ook stinkbommen gegooid en dat was minder leuk )
Bij ons heeft het elk jaar een thema, dit jaar was het sjakie en de chocoladefabriek. Hardlopen is niks voor mij Dat is echt iets waar ik de meeste hekel aan heb.
Dat denk ik, ik weet niet wanneer ik moet gaan, en het kost denk ik best wel veel geld. En ik zie het zelf ook niet echt zitten om daar in mijn eentje te gaan sporten.
MuttleyMarty
Geplaatst: 01-05-15 19:39
Ooh ik dacht ivm met blessures! Maar je hebt geen sportschool nodig,ik ben alleen geweest voor ''revalidatie'' van mn knieen. Ik doe nu gewoon alles thuis, van die work-outs, die zijn prima te doen! Bijvoorbeeld van http://darebee.com/
Wij hadden vorige week stunt, maar meer dan muziek en les tot het vierde zat er voor de niet-examenleerlingen er niet in. Vorig jaar op de andere locatie was er met ei en dergelijke gegooid en gesmeerd en alles zat eronder dus dat wordt m ook niet mer hahaha
Ik let niet echt op wat ik allemaal eet, maar ik ben niet te dik dus het zou wel goed zijn hahha
Dat zijn geen leuke lsdagen Zag ook een foto op FB, hadden ze de letters van de naam van de school die op het gebouw zaten eraf getrapt met een bal. Wat een lol! Not...
Vandaag heerlijk gereden Eerst het grondwerken ging al top, daarna heerlijk relaxed gestapt.