Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Oke dat heb ik nog nooit gehoord maar nu raak ik echt even in de stress.

, maar bij ons krijgen we eerst nog een hele speech in een kerk, en daarna nog in school, daarna mag je naar voor komen om hem op te halen en worden er foto's gemaakt(
). Ook moet je zo'n hoedje mee nemen(zo'n zwart hoedje hoedje die ze in Amerika hebben als ze geslaagd zijn), daar zit ik dus echt niet op te wachten. Stel je moet dat ding op doen en er worden foto's gemaakt, ik moet er niet aan denken! Ik vind het helemaal niet leuk om op foto's te gaan, en al helemaal niet met zo'n ding op mn kop.
dus een mooie retro vintage jurk geworden ( zonder petticoat hoor) met leuke schoentjes enog vestje
kwii schreef:Gaaf Eloya stuur je een foto van je jurkje?!
Ik moet 2 juli mijn certificaten ophalen, maar geen idee of daar een dingetje aan vast zit. Morgen word ik nog gebeld of ik het wiskundecertificaat ook gehaald heb.
Nayomie schreef:kwii schreef:Gaaf Eloya stuur je een foto van je jurkje?!
Ik moet 2 juli mijn certificaten ophalen, maar geen idee of daar een dingetje aan vast zit. Morgen word ik nog gebeld of ik het wiskundecertificaat ook gehaald heb.
Oh jij ook wachten morgen?
Is dat op hetzelfde moment als van de diploma uitreiking?
En ja, alleen ben ik gewoon aan het werk op dat moment. Grote kans dat ik met mijn kont op een paard zit, maarja dan bel ik wel terug ofzo