Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Nogmaals iedereen super bedankt voor de PB's en gedachtenwisselingen. Ik ben zojuist aangenomen als junior docent bij de TU Delft, wat betekent dat ik de komende 3 jaar mijn onderwijsbevoegdheid 1e graads ga halen voor wiskunde/natuurkundeIk ben zo ongelofelijk blij!
PSvanLot schreef:Verdelen in kwarten en derdes...
Dan zie ik kinderen 1x in de 14 dagen. Hoe moet ik dan het thuisonderwijs doen.
Heb zoveel zin om te beginnen maar dit wordt niet fijn.
https://nos.nl/l/2333109
Goof schreef:PSvanLot schreef:Verdelen in kwarten en derdes...
Als wij straks klassen halveren doen we geen thuisonderwijs meer. De groep die thuis werkt gaat zelfstandig aan de slag (nou ja, dat hoop je dan) en de groep op school krijgt instructie.
Goof schreef:PSvanLot schreef:Verdelen in kwarten en derdes...
Als wij straks klassen halveren doen we geen thuisonderwijs meer. De groep die thuis werkt gaat zelfstandig aan de slag (nou ja, dat hoop je dan) en de groep op school krijgt instructie.
PSvanLot schreef:Goof schreef:
Bij halveren niet nee, maar als je in 3 of 4 verdeeld dan zie ik de kinderen maar 1x in de 14 dagen en zal ik toch wat voor thuis moeten regelen.
Goof schreef:PSvanLot schreef:
Bij halveren niet nee, maar als je in 3 of 4 verdeeld dan zie ik de kinderen maar 1x in de 14 dagen en zal ik toch wat voor thuis moeten regelen.
Lijkt me iets voor je schoolleiding om over na te denken, niet voor jou
Zou me er nu nog niet druk om maken. (Alhoewel dat makkelijker klinkt dan is!)
Nado schreef:Magrathea schreef:Nogmaals iedereen super bedankt voor de PB's en gedachtenwisselingen. Ik ben zojuist aangenomen als junior docent bij de TU Delft, wat betekent dat ik de komende 3 jaar mijn onderwijsbevoegdheid 1e graads ga halen voor wiskunde/natuurkundeIk ben zo ongelofelijk blij!
Gefeliciteerd! Superleuk voor je! Ik heb altijd met heel veel plezier bij de TU gewerkt. Bij welke faculteit ga je werken?
Floemii schreef:Hoi! Ik lees voornamelijk mee. Maar heb nu toch twee vragen:
Waarmee plakken jullie dingen aan de muur? Bijvoorbeeld posters of werkjes?
Nadat de muren helemaal netjes zijn geschilderd, wil ik er absoluut geen buddy meer bij in de buurt! Wat maakt dat de muren lelijk. Voor punaises is de muur te hard, maar wat kan dan wel? Iemand de gouden tip wat makkelijk te verwijderen is, maar wel voldoende kleefkracht heeft?
Ook vroeg ik me af of hier leerkrachten zijn die de master SEN (inmiddels EN volgens mij) hebben gedaan?
Ik zou graag wat vragen hierover stellen!
Groetjes!