Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Nogmaals iedereen super bedankt voor de PB's en gedachtenwisselingen. Ik ben zojuist aangenomen als junior docent bij de TU Delft, wat betekent dat ik de komende 3 jaar mijn onderwijsbevoegdheid 1e graads ga halen voor wiskunde/natuurkundeIk ben zo ongelofelijk blij!
Westernfreak schreef:Met betrekking tot het hbo is ook de belasting van het ov een groot probleem denk ik. Ben wel benieuwd of onze examens dit jaar nog door kunnen gaan als 15 juni pas meer bekend gaat worden.
Of dat we toch iets langer door moeten werken dit schooljaar.
dejavu schreef:Goof, wat doen ze bij jou op school nu? VO was het toch? Hier ook VO. Wij geven lessen via Microsoft teams. Ondertussen veel nakijken. Volgens mij verandert er voor mijn school niet veel vanaf 1 juni. Voorlopig blijft het wel online lesgeven, vrees ik.
Goof schreef:PSvanLot schreef:
Voor het middelbaar is dit nog niet besloten, dat komt in de loop van de weken richting 2 juni.
Scholen mogen volgens mij zelf invullen.
Vooralsnog is dit ook hoe het bij ons gaat gebeuren.
Flying_Angel schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij ons gaat komen. Wij hebben zeer kleine lokalen, dus als we 1,5 meter afstand willen, kunnen er 5 leerlingen in een lokaalDaarnaast hebben wij 11 juli vakantie, dus er moet veel geregeld worden voor een korte periode.
PSvanLot schreef:Sheran schreef:Is jouw school al met alternatieven gekomen?
Nog geen. Toen een paar weken geleden bekend werd dat scholen misschien open konden met 1.5 meter afstand eis, is er wel meteen gezegd dat we dat niet gingen doen.
Nu zal het per 2 juni verplicht zijn dus dan is er een plan te ontwikkelen.
Goof schreef:PSvanLot schreef:
Nog geen. Toen een paar weken geleden bekend werd dat scholen misschien open konden met 1.5 meter afstand eis, is er wel meteen gezegd dat we dat niet gingen doen.
Nu zal het per 2 juni verplicht zijn dus dan is er een plan te ontwikkelen.
Is het sowieso eigenlijk verplicht om fysiek open te gaan en leerlingen te ontvangen?