Ik heb een aprillia SR.. Blauw met paarden en vlammen.. De toetsen op het CBR vond ik veel makkelijker dan in het boek en op de cursussen...
vond ik ook
Staat al een paar keer in dit topic, maar ik heb een sym mio
Loiz
Geplaatst: 24-02-09 20:46
Hihi, ik moet nogsteeds me certi gaan halen.. Sowiso geen geld voor een scooter nu, dus nog niet echt nodig. Heb nu een boekje van de bibliotheek die verouderd zijn, maartoch, altijd wel handig Daarnaast heb ik nog een nieuw boek wat ik nu langzamerhand aan t lezen ben.
Ik moet 3 maart, maar met die carnaval is het leren er een beetje bij ingeschoten.. Gistere al de helft doorgelezen.. vandaag de andere helft erachter aan. Daarna de moeilijke stukken nog een keer doorlezen en daarna maar eens wat oefentoetsen maken.
Ik heb hem van de bieb gehaald. Ga niet zon boekje kopen. Sommige uit mijn buurt hebben t wel gedaan maar die hadden dan nog heel veel vrienden die het nog moesten doen dus die konden lenen maar ik ben delaatste bijna dus.
Er zijn wel regels veranderd. Voor scooter/bromfiets in de bewoude kom geldt dat je op de rijbaan 45 mag rijden en op de brommerpad zegmaar 40.. en buiten de bebouwde kom 45.. dat Is per april 2008 ingegaan.
Pff.. morgen al op Heb echt zo het idee dat k het niet ken.. en de oefentoetsen gaan voor geen meter.. Misschien de zenuwen ofzo weet ook niet Hoop wel dat ik slaag..want echt geen zin om nog een x te doen
De oefentoetsen zijn moeilijker dan het examen hoor ! Je moet er niet té makkelijk over denken maar het is niet zo dat het echt vreselijk lastig is. Heel veel succes !
Ben geslaagd De oefentoetsen zijn inderdaad moeilijker dna het examen.. Maar het examen is inderdaad ook echt moeilijk. Daar kan je je nog lelijk in vergissen