Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wel weer richting de Randstad dus, maar heb me er een tijdje geleden al bij neergelegd dat een baan op niveau hier in Maastricht er voorlopig niet in zal zitten
Maar ja, van de andere kant is werkervaring ook nooit weg, dus moet zeker voor een tijdelijke functie niet te veeleisend worden 
En het is vaak zo dat we idd uit noodzaak toch kijken naar de mogelijkheid van een juniorfunctie omdat we niemand met de juiste ervaring vinden. Vientje schreef:In Delft, onderzoeksfunctie op leefomgeving en gezondheidWel weer richting de Randstad dus, maar heb me er een tijdje geleden al bij neergelegd dat een baan op niveau hier in Maastricht er voorlopig niet in zal zitten

dingetje schreef:Ik ben het uiteindelijk niet geworden en dat is heel frustrerend. (Kwam ook wel omdat ik het af moest leggen tegen een man en dat ook zo tegen me gezegd werd, maargoed)
echt? Wat erg. Daar zou ik dus flink pissig van worden.

Ronja schreef:dingetje schreef:Ik ben het uiteindelijk niet geworden en dat is heel frustrerend. (Kwam ook wel omdat ik het af moest leggen tegen een man en dat ook zo tegen me gezegd werd, maargoed)
echt? Wat erg. Daar zou ik dus flink pissig van worden.
Mag dat eigenlijk wel? Is dat geen discriminatie naar sekse?
Arjette schreef:Idd This_is_me, gewoon proberen! You never know!
Mrie, dat is ook eigenlijk de reden waarom ik me (nog) niet heb ingeschreven bij uitzendbureau's. Zowiezo zie ik weinig vacatures bij uitzendbureau's die aansluiten bij mijn opleiding, en vaak krijg je dan dingen aangeboden die totaal niet bij je passen. Laatst reageerde er iemand op mijn cv op monsterboard of ik geïnteresseerd was in de financiële wereld, terwijl ik daar totaal nooit iets mee gedaan heb en vooral marketing en organisatiedingetjes heb gedaan. Nou nee bedankt

zou ik er dus bij doen