Weet ze dat het gesprek is opgenomen?
Wat verschrikkelijk lastig!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan schort er, mijn inziens, gewoon iets aan je begeleiding. Eelmo schreef:Weet je wat ik altijd zo naar vind van zulke beoordelingen? Als het eindproduct slecht genoeg is voor een 3 (of zelfs een 1!) waarom wist student dat dan niet eerder? Waarom grijpt zo'n begeleider dan niet eerder in? Dat zou toch iedereen tijd, moeite en frustratie besparen? Ik vind het altijd zo flauw om zo'n laag cijfer te geven terwijl student dacht goed op weg te zijn..Dan schort er, mijn inziens, gewoon iets aan je begeleiding.
Morris schreef:MonteKarlo, volgens zat jij ook in het topic vorig jaar, als ik het mij goed herinner. Ik kan me jou gevoel goed voorstellen, eindelijk, de finish is nu dan echt in zicht.
Sjappoo voor je doorzettingsvermogen, je bent door blijven gaan.
Wat zul je straks blij en opgelucht zijn.
BlackBeautyZ schreef:Bubblewrap schreef:Hopenlijk was je gesprek fijn BlackBeauty. Lastig dat anderen enthousiast zijn, en de beoordelaar niet
ik had het gesprek opgenomen, omdat die docent altijd heel veel doet voorzeggen. ik zet dus even mijn ''ego'' opzij en ga het herschrijven hoe zij het wil, ookal sta ik er zelf niet achter. Ze had zelf namelijk een andere conclusie en aanbeveling dan ik, maar ze krijgt wat ze wil. ik hoef hier maar een 4.4 te halen, dus dat moet hopelijk wel lukken.
Verder vond ik haar best gemeen. Ze begon met: ja toen ik die tweede zin van je samenvatting al las, wilde ik je een 1 geven. maar die 1 zou ik dan niet kunnen onderbouwen, dus vandaar de 3.
Eelmo schreef:Weet je wat ik altijd zo naar vind van zulke beoordelingen? Als het eindproduct slecht genoeg is voor een 3 (of zelfs een 1!) waarom wist student dat dan niet eerder? Waarom grijpt zo'n begeleider dan niet eerder in? Dat zou toch iedereen tijd, moeite en frustratie besparen? Ik vind het altijd zo flauw om zo'n laag cijfer te geven terwijl student dacht goed op weg te zijn..Dan schort er, mijn inziens, gewoon iets aan je begeleiding.
allemaal leuk en aardig maar als je student het niet haalt is dat in veel gevallen de begeleiding aan te rekenen hoor.

Magrathea schreef:heb je al op youtube gekeken? ik heb de helft van mijn hints van youtube gehaald
wel even in het Engels zoeken.
Eske_B schreef:Kappa is voor mij heel lang geleden... is het voor een vragenlijst? Je wil dus de inter rater agreement hebben?
MonteKarlo schreef:Eske_B schreef:Kappa is voor mij heel lang geleden... is het voor een vragenlijst? Je wil dus de inter rater agreement hebben?
Ja klopt, een likertschaal. Maar ik zit nu te denken dat het misschien logisch is om het wel per vraag te vergelijken. Dat je per onderwerp kan zien in hoeverre ze het met elkaar eens zijn.
Nu nog uitzoeken hoe ik dan een statistische toets kan doen tussen mijn groepen (t toets sowieso, maar nu uitzoeken hoe ik alles onderverdeel dan..)
Toch fijn even te sparren, brengt toch weer inzichten.
MonteKarlo schreef:Onderverdelen is misschien niet het juiste woord. Ik heb twee groepen die ik met elkaar vergelijk. En de verzamelde gegevens zijn door 2 artsen beoordeeld dmv de likertschaal van 6 vragen en 5 antwoordopties. Elke groep bestaat uit 5 patiënten (veel te weinig, maar vanwege Corona ging het niet anders en is dit goedgekeurd) dus van 10 patiënten is dezelfde vragenlijst door 2 artsen ingevuld. Nu wil ik dus de uitkomsten van die 2 groepen met elkaar vergelijken om een eventueel verband aan te kunnen tonen tussen de groepen. Maar chi kwadraat bijvoorbeeld kan dus al niet. En ik weet nu niet of ik per vraag dan moet kijken of er een verband is, of dat er een optie bestaat waarin ik de gehele lijsten met elkaar kan vergelijken.
...