Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Doedatje schreef:Wat leuk dat je stage goed bevalt! Hoelang moet je stage lopen?
Ik heb in week 50 stage, een weekje. Ik ga stage lopen in een woonzorgcomplex volgens mij. Opzich een prima plek, maar ik hoop dat ik de volgende keer in het ziekenhuis mag stage lopen. Er waren ook mensen die geen plek hebben, omdat school er niet genoeg kon regelen. Nu moeten ze zelf een plek zoeken of een vervangende opdracht maken. Ik moet een uur naar stage reizen en een klas genoot ook. Zij moet bij mij in de buurt zijn en ik bij haar in de buurt. Je mag wel ruilen, maar haar stage plek is veel cooler :p

Morgen hebben we een journal club, komt er op neer dat we een presentatie moeten geven, en nu hebben ze ons vandaag om 15 uur nog even gemaild over hoe en wat. Mooi op tijd mensen!
Moet alleen een USB stick regelen, maar dat komt goed.
Vooral erg blij met die laatste. Ik dacht aan een 8, had gehoopt op een 9, maar dit was wel een mooie verrassing.
mbo'er in hart en nieren. Alles lekker snel in je verslag pleuren en dan thuiskomen met een 8. Dat gaat er nu niet meer inzitten denk ik
daphne_xxx schreef:Ah ik snap het! Uiteindelijk komt het goed toch?
Hier heb ik dat nog niet zo. Ik moest zelfs nog leren wat apa bronvermelding ismbo'er in hart en nieren. Alles lekker snel in je verslag pleuren en dan thuiskomen met een 8. Dat gaat er nu niet meer inzitten denk ik
Joolien schreef:Ik heb trouwens net een Prezi gemaakt, wat een heerlijk programma is dat zeg! Echt een aanrader als je een professionele presentatie wilt geven!