examenstress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: examenstress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 14:42

Net havo Engels gehad. Dus maar een uurtje over gedaan. :+

Zo makkelijk. De langste tekst was denk ik nog geen 1,5 pagina lang en dan stond er nog een plaatje in. 14 korte teksten.

BlauweSteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:05

tegen beter weten in heb ik toch latijn nagekeken(voor zover ik kon omdat ik niet mn antwoorden had opgeschreven en mee naar huis genomen)

en jemig wat schaam ik me voor al mn slordigheidsfoutjes :o , als ik mn streefcijfer van een 7,1 wil halen moet er een N-term van 1,5 komen

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:51

Engels was echt heel makkelijk. Ik was na ongeveer 50 minuten klaar. Naast mij moest er een meisje huilen, maar ik begrijp niet echt waarom. Het was wel zielig

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:06

Hoe gingen wiskunde en duits bij de mensen van vmbo-tl?

Ik heb ongeveer tussen de 6 en de 7 voor duits gehaald. Wiskunde ging wel lekker, heb ik niet overgeschreven dus kan ik niet nakijken...

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:10

Bij die vraag bij natuurkunde heb ik op drie punten de raaklijn getekend en de snelheid berekend, maar heb m daarna doorgetrokken. Had ook maar wat gedaan, want snapte dr geen hol van en t was zo miniscuul :')
Ik ga wel stuk om dat plaatje :')

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:15

Wiskunde vmbo ging best goed! Ben benieuwd hoe en wat haha.

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:15

WildDreams schreef:
Bij die vraag bij natuurkunde heb ik op drie punten de raaklijn getekend en de snelheid berekend, maar heb m daarna doorgetrokken. Had ook maar wat gedaan, want snapte dr geen hol van en t was zo miniscuul :')

Maar die berekening kunnen ze dan toch niet zien? Want op de uitwerkbijlage stond alleen t plaatje waar je m in moest tekenen (of ik heb echt iets gigantisch gemist)

Nee idd t was zo klein ja :')

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:17

Merelll schreef:
WildDreams schreef:

Maar die berekening kunnen ze dan toch niet zien? Want op de uitwerkbijlage stond alleen t plaatje waar je m in moest tekenen (of ik heb echt iets gigantisch gemist)

Nee idd t was zo klein ja :')

Nee in principe niet, maar heb het voor de zekerheid daar opgeschreven haha. Ik vond het maar vaag :+
Gewoon klagen, alles voor een hoge N-term! Ik heb 0,7 nodig voor een 5,5, ik hoop dat dat er wel in zit :')

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:22

WildDreams schreef:
Nee in principe niet, maar heb het voor de zekerheid daar opgeschreven haha. Ik vond het maar vaag :+
Gewoon klagen, alles voor een hoge N-term! Ik heb 0,7 nodig voor een 5,5, ik hoop dat dat er wel in zit :')

Hahaha ja ik zal daarover nog even een klacht indienen en ook over die stomme vraag met die energieën van sirius B was t, daar snapte ik helemaal geen hol van.
Ik heb t niet nagekeken... maar hoop op iig een 6 haha

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:44

Ik heb wiskunde zwaar verprutst was alles helemaal kwijt ;( Had tranen in Mn ogen

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:47

A12345678910 schreef:
Ik heb wiskunde zwaar verprutst was alles helemaal kwijt ;( Had tranen in Mn ogen

:(:) wat poedersuiker... misschien valt t nog mee?
Zijn de rest van je examens tot nu toe wel fijn gegaan?

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:49

Merelll schreef:
A12345678910 schreef:

:(:) wat poedersuiker... misschien valt t nog mee?
Zijn de rest van je examens tot nu toe wel fijn gegaan?

Ja dat wel , heb voor Engels en Nederlands rond de 8

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:55

Wiskunde ging bij mij van de ene kant goed en de andere kant slecht. De meeste vragen kon ik goed maken. Er waren een ongeveer 6 waar ik vraagtekens bij had. Een paar daarvan heb ik denk ik wel goed opgelost. Maar 3 ervan niet. Dat waren de laatste 3 vragen van die ene tuinbank. De eerste van de 3 heb ik ook niet af kunnen maken. De tweede heb ik gewoon gegokt. En de 3e weet ik niet of ik die goed heb of niet :')

Ik merk wel echt dat ik concentratieproblemen heb. Het eerste uur gaat goed. Maar daarna wordt mijn concentratie echt om te treuren. Ik vind dat enorm rot. Heb dat tot nu toe met alle examens gehad. Morgen economie, en daar moet ik me goed voor kunnen concentreren. Hemels :(

yvettt02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:03

Heb Engels verkloot (voor mijn doen) kreeg tijdsnood en toen verdween de rust... Teksten zelf waren erg simpel en prima te lezen, de vragen ook wel. Dus denk dat ik de eerste dertig vragen vrij aardig heb gemaakt. Daarna werd het gokken. Maar goed een voldoende moet er wel inzitten ook al ben ik met een 6je niet bepaald blij...

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:05

A12345678910 schreef:

Jeetje wat jammer , maar op nl en Engels heb je wel goed dus moet goedkomen toch?

yvettt02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:06

xPabloBokt schreef:
Net havo Engels gehad. Dus maar een uurtje over gedaan. :+

Zo makkelijk. De langste tekst was denk ik nog geen 1,5 pagina lang en dan stond er nog een plaatje in. 14 korte teksten.

_mjwb schreef:
Engels was echt heel makkelijk. Ik was na ongeveer 50 minuten klaar. Naast mij moest er een meisje huilen, maar ik begrijp niet echt waarom. Het was wel zielig

Had ik dat maar :') Fijn dat het bij jullie zo goed ging. Hier ook een meisje dat zat te huilen al voor de toets. Echt zielig...

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:06

LoveGlove schreef:
Wiskunde ging bij mij van de ene kant goed en de andere kant slecht. De meeste vragen kon ik goed maken. Er waren een ongeveer 6 waar ik vraagtekens bij had. Een paar daarvan heb ik denk ik wel goed opgelost. Maar 3 ervan niet. Dat waren de laatste 3 vragen van die ene tuinbank. De eerste van de 3 heb ik ook niet af kunnen maken. De tweede heb ik gewoon gegokt. En de 3e weet ik niet of ik die goed heb of niet :')

Ik merk wel echt dat ik concentratieproblemen heb. Het eerste uur gaat goed. Maar daarna wordt mijn concentratie echt om te treuren. Ik vind dat enorm rot. Heb dat tot nu toe met alle examens gehad. Morgen economie, en daar moet ik me goed voor kunnen concentreren. Hemels :(

Had jij ook vmbo? Kan me namelijk niet herinneren dat de laatste vragen over een tuinbak ging haha.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:07

yvettt02 schreef:
Heb Engels verkloot (voor mijn doen) kreeg tijdsnood en toen verdween de rust... Teksten zelf waren erg simpel en prima te lezen, de vragen ook wel. Dus denk dat ik de eerste dertig vragen vrij aardig heb gemaakt. Daarna werd het gokken. Maar goed een voldoende moet er wel inzitten ook al ben ik met een 6je niet bepaald blij...

Jammer! Maar misschien valt het nog mee!

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:08

roosjenat schreef:
A12345678910 schreef:

Jeetje wat jammer , maar op nl en Engels heb je wel goed dus moet goedkomen toch?

Dat Hoop ik maar... durf het ook niet na te gaan kijken

Heb Mn mentor geappt hoe het zit met keuzevakken laten vallen, aagz ik er 4 heb (tl) en je er ook 2 mocht (gl) en je met tl er dus 1 mag weg laten vallen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:20

41 van de 49 punten voor Engels, biem!

Geslaagd met een cijfer tussen de 7,5 en 9,5 afhankelijk van de n-term. Als hij even hoog uitvalt als die van Engels havo vorig jaar dan heb ik een 8,6 voor het examen en slaag ik met een 8,4 gemiddeld. :D

Nu vrijdag nog even kunst en wiskunde A tackelen en dan zijn we alweer klaar met de examens, gaat best hard zo :o

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:28

roosjenat schreef:
LoveGlove schreef:

Had jij ook vmbo? Kan me namelijk niet herinneren dat de laatste vragen over een tuinbak ging haha.

Nee dat waren niet de laatste vragen. De laatste vraag was die van de Titanic :')

De vragen waar ik het over had gingen over een tuinbaNk. En de laatste 3 vragen van dat onderdeel snapte ik niet.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:45

Oh die bankje haha. Die laatste 3 snapte ik wel haha. Alleen bij 1 een dom tijdsnood foutje gemaakt

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:55

BlauweSteen schreef:
ik heb zojuist latijn gehad, voor het eerst voor een examen de volle 3 uur gezeten :')

ik geloof dat de hele klas de volle tijd nodig had ook, maar de tekst die we moesten vertalen was best wel makkelijk? Heel veel korte zinnetjes terwijl Livius juist bekend staat om zn lange zinnen, mij hoor je niet klagen tho

Ik heb het voor elkaar gekregen n zin over te slaan :') maar gelukkig 25 punten voor de tekst en zeker 20 voor de vragen, dus toch nog een 6 :)

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:02

Ik ben zo blij!!!! 47/49 punten voor Engels! Cito zegt: tussen de 9,3 en de 9,8 dus ik hoop op een 9,4 want dan sta ik een 9,5 en dat is afgerond een 10! :D Dan stuur ik iedereen virtueel knuffels en cup cakes :o

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:04

paasei, gefeliciteerd zeg!
Ik heb geloof ik rond de 33 punten.