Zo makkelijk. De langste tekst was denk ik nog geen 1,5 pagina lang en dan stond er nog een plaatje in. 14 korte teksten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

WildDreams schreef:Bij die vraag bij natuurkunde heb ik op drie punten de raaklijn getekend en de snelheid berekend, maar heb m daarna doorgetrokken. Had ook maar wat gedaan, want snapte dr geen hol van en t was zo miniscuul![]()
Ik ga wel stuk om dat plaatje
Merelll schreef:WildDreams schreef:Bij die vraag bij natuurkunde heb ik op drie punten de raaklijn getekend en de snelheid berekend, maar heb m daarna doorgetrokken. Had ook maar wat gedaan, want snapte dr geen hol van en t was zo miniscuul![]()
Ik ga wel stuk om dat plaatje
Maar die berekening kunnen ze dan toch niet zien? Want op de uitwerkbijlage stond alleen t plaatje waar je m in moest tekenen (of ik heb echt iets gigantisch gemist)
Nee idd t was zo klein ja

WildDreams schreef:Nee in principe niet, maar heb het voor de zekerheid daar opgeschreven haha. Ik vond het maar vaag
Gewoon klagen, alles voor een hoge N-term! Ik heb 0,7 nodig voor een 5,5, ik hoop dat dat er wel in zit

xPabloBokt schreef:Net havo Engels gehad. Dus maar een uurtje over gedaan.
Zo makkelijk. De langste tekst was denk ik nog geen 1,5 pagina lang en dan stond er nog een plaatje in. 14 korte teksten.
_mjwb schreef:Engels was echt heel makkelijk. Ik was na ongeveer 50 minuten klaar. Naast mij moest er een meisje huilen, maar ik begrijp niet echt waarom. Het was wel zielig
Fijn dat het bij jullie zo goed ging. Hier ook een meisje dat zat te huilen al voor de toets. Echt zielig... LoveGlove schreef:Wiskunde ging bij mij van de ene kant goed en de andere kant slecht. De meeste vragen kon ik goed maken. Er waren een ongeveer 6 waar ik vraagtekens bij had. Een paar daarvan heb ik denk ik wel goed opgelost. Maar 3 ervan niet. Dat waren de laatste 3 vragen van die ene tuinbank. De eerste van de 3 heb ik ook niet af kunnen maken. De tweede heb ik gewoon gegokt. En de 3e weet ik niet of ik die goed heb of niet
Ik merk wel echt dat ik concentratieproblemen heb. Het eerste uur gaat goed. Maar daarna wordt mijn concentratie echt om te treuren. Ik vind dat enorm rot. Heb dat tot nu toe met alle examens gehad. Morgen economie, en daar moet ik me goed voor kunnen concentreren. Hemels
yvettt02 schreef:Heb Engels verkloot (voor mijn doen) kreeg tijdsnood en toen verdween de rust... Teksten zelf waren erg simpel en prima te lezen, de vragen ook wel. Dus denk dat ik de eerste dertig vragen vrij aardig heb gemaakt. Daarna werd het gokken. Maar goed een voldoende moet er wel inzitten ook al ben ik met een 6je niet bepaald blij...
roosjenat schreef:A12345678910 schreef:Ik heb wiskunde zwaar verprutst was alles helemaal kwijtHad tranen in Mn ogen
Jeetje wat jammer , maar op nl en Engels heb je wel goed dus moet goedkomen toch?

roosjenat schreef:LoveGlove schreef:Wiskunde ging bij mij van de ene kant goed en de andere kant slecht. De meeste vragen kon ik goed maken. Er waren een ongeveer 6 waar ik vraagtekens bij had. Een paar daarvan heb ik denk ik wel goed opgelost. Maar 3 ervan niet. Dat waren de laatste 3 vragen van die ene tuinbank. De eerste van de 3 heb ik ook niet af kunnen maken. De tweede heb ik gewoon gegokt. En de 3e weet ik niet of ik die goed heb of niet
Ik merk wel echt dat ik concentratieproblemen heb. Het eerste uur gaat goed. Maar daarna wordt mijn concentratie echt om te treuren. Ik vind dat enorm rot. Heb dat tot nu toe met alle examens gehad. Morgen economie, en daar moet ik me goed voor kunnen concentreren. Hemels
Had jij ook vmbo? Kan me namelijk niet herinneren dat de laatste vragen over een tuinbak ging haha.

BlauweSteen schreef:ik heb zojuist latijn gehad, voor het eerst voor een examen de volle 3 uur gezeten
ik geloof dat de hele klas de volle tijd nodig had ook, maar de tekst die we moesten vertalen was best wel makkelijk? Heel veel korte zinnetjes terwijl Livius juist bekend staat om zn lange zinnen, mij hoor je niet klagen tho
maar gelukkig 25 punten voor de tekst en zeker 20 voor de vragen, dus toch nog een 6