Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We hebben de perfecte locatie gevonden en zijn nu vreselijk druk aan het klussen. Als het af is post ik wel wat foto's
Mocht het heel goed gaan dan kan ik er natuurlijk bij in, maar ik vind mijn huidige werk ook fantastisch
Maar het schiet al aardig op! Hebben nu nog geen twee weken de sleutel maar hebben al behoorlijk wat gedaan. Dinsdag word de bar geleverd!
Voor foto's:

maar ik ben in ieder geval erg positief en mijn baas ook! de kok gaf zelfs aan dat hij het erg goed vond gaan zo en als ik iets niet weet legt hij het netjes uit en doet hij het voor, zodat ik het daarna zelf kan doen.
dus het is echt beter dat ik er mee stop..
man wat vond ik dat eng zeg! maar eigenlijk ook heel erg leuk. ik stond te trillen van de zenuwen, maar ik heb het wel mooi gedaan ! Free2 schreef:Goed om te horen daantje! Ook bewonderenswaardig dat je zo actief bent in het zoeken van bijbaantjes die goed bij je passen, ook voor in de toekomst. En verstandig dat je hebt aangegeven de zomer niet meer mee te willen draaien in de keuken, als je je daar niet fijn bij voelt dan schiet je er niets mee op.
Goed dat je op zoek bent naar iets dat écht bij je past. Dan zul je zien dat je werk eigenlijk geen energie meer kost

ik weet niet of ik nu aangenomen word maar ik word gebeld daarover.