Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mega blij! 
! Hopen op een goede uitkomst voor ons allemaal.leeneliefje schreef:Wat spannend allemaal! Hopelijk kunnen jullie mij tips geven als ik tegen die tijd in de zelfde fase zit...
Begin maandag!

leeneliefje schreef:Ik heb te horen gekregen dat je voor 1 vak per jaar een 3de kans kan krijgen. DIt is t enige vak waar ik dat voor zou hoeven dus m'n probleem is opgelost !
Zit nog steeds te wachten op m'n cijfer
Ik zit nu nog met spanning te wachten op mijn laatste cijfer en dan ben ik klaar! Wauw. leeneliefje schreef:Wow dat lijkt me een onwerkelijk gevoel unseen! Klaar met school ?! Zin in werken?

De selectie voor paarden is begonnen. Als jullie nog paarden weten met rugproblemen of voor ons onderzoek de oproep op de facebook van Health4Horses wil delen zou dat heel heel lief zijn
*Klik*
heb helaas wel nog een onvoldoende van vorige week (tentamen minor) maar als ik alles haal dan kan ik wellicht naar de examencommissie om de toets eerder te mogen herkansen. De reguliere herkansing is pas in April maar als ik alles van de minor haal en vandaag het gesprek haal dan heb ik mijn diploma.
Moet jij nu nog veel of ben je hiermee klaar?