Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Komt wel goed, kijk het even aan en anders vraag ik gewoon 1 bijlesje. Dan is het ook zo weer klaar.
zoveel nieuwe info die ik nog niet wist
(behalve t genetica gedeelte
)
Maar vaak genoeg als het regent of als er sneeuw ligt, brengt mn moeder me! 
saabineex schreef:Zoo ik ben ook weer terug hahah. Ik heb nog steeds vakantie maar die 6 weken vliegen echt om.. Ik heb mijn boeken nog niet binnen maar waarschijnlijk komen die woensdag.. Ik wil echt graag mijn rooster weten, hoop zo dat ik eindelijk eens in die 5 jaar vroeg uit ben..
Alles een beetje bijgelezenIk gebruik zelf ook rekbare kaften, voor ''slappe'' boeken wat minder maar ik ga niet aan kaften beginnen
lekker makkelijk dit.
Ben 2 weekjes op vakantie geweest en voor de rest heel veel gewerkt. Ook gekeken voor een nieuw bijrijdpaardje, heel leuk beestje. Is 24 maar gedraagt zich serieus niet zo, leuk een nieuwe uitdaging!
Is iedereen al weer naar school of beginnen sommige ook pas de 31e? Hebben jullie een beetje leuke klassen?
Ieh, this toch vavo... volwassenen... eigen verantwoordelijkheid?
Hier kun je zelf beslissen wat je maakt etc, je kan op je kont zitten niksen maar dan slaag je niet. Al heb ik geen enkele huiswerkopdracht vorig jaar gemaakt, alleen van wiskunde

EmmaVZ schreef:Wauw, veel Nayo! Ik zou dat nooit maken, tenzij ik t niet snapte![]()
ijssnuiver, doe je ook natuurkunde? Ik ben zo bang dat dat ongelofelijk pittig gaat worden en ik krijg natuurlijk allemaal nieuwe info. Toen ik vorig jaar bij bio zat, zat ik echt vanzoveel nieuwe info die ik nog niet wist
)
Ik fiets trouwens het hele jaar, nouja, dat is de bedoeling volgens mn moederMaar vaak genoeg als het regent of als er sneeuw ligt, brengt mn moeder me!
ijssnuiver schreef:Echt zoveel Nayomie?? Pff. Ik heb morgen scheikunde geloof ik.EmmaVZ schreef:Wauw, veel Nayo! Ik zou dat nooit maken, tenzij ik t niet snapte![]()
ijssnuiver, doe je ook natuurkunde? Ik ben zo bang dat dat ongelofelijk pittig gaat worden en ik krijg natuurlijk allemaal nieuwe info. Toen ik vorig jaar bij bio zat, zat ik echt vanzoveel nieuwe info die ik nog niet wist
)
Ik fiets trouwens het hele jaar, nouja, dat is de bedoeling volgens mn moederMaar vaak genoeg als het regent of als er sneeuw ligt, brengt mn moeder me!
Ik doe inderdaad ook natuurkunde!
Volg N&G met scheikunde, economie en aadrijkskunde.

Bij ons wordt ook niets gecontroleerd, eigen verantwoordelijkheid! Helemaal op de vavo met veel volwassenen zou je dat toch niet verwachten