Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leffroi schreef:Pffff.. hebben jullie dat ook wel eens. Dat er een ware god binnen komt wandelen met bloedmooie ogen die OOK nog eens zijn hond fatsoenlijk opgevoed heeft? Onder het mom van 'alles kan kapot' dacht mijn collega niet dat hij bij zijn vriendin/ vrouw weg zal gaan. Eeuwig zonde
) wist dat het erg druk was voor zijn tweeën.. Zonder de kat eerst te controleren of info op te vragen heeft hij de eigenaren erbij gehaald. En toen bleek dus dat de kat al was overleden.. eigenaren zeer emotioneel en dierenarts heel boos op mij omdat ik niks had gezegd en dit dus mijn schuld zou zijn.. Dienstdoende arts is er nog tussengesprongen omdat deze verantwoordelijk was voor de kat en hem het laatste heeft gezien. Mocht niet baten helaas. Heb toen s avonds na sluitingstijd nog een preek van 2 uur aan mogen horen van de dierenarts en praktijkmanager. Geen woord er tussen kunnen krijgen en ik stond werkelijk te rillen als een rietje.. Zo enorm boos had ik dus werkelijk nog niemand gezien..
) omdat zij het glas had ingeslagen van een bushokje, omdat ze de Frozen poster wilde die daar lag te pronken. Dochter zou gejankt hebben en dus had ze dat maar gedaan. Maar uiteraard reed er net politie langs en moest ze zich de volgende dag melden op het bureau. Eerst dacht ik, die neemt mij in de zeik en heb haar uitgelachen. Maar, ze bleef er echter op in gaan dat ik op een gegeven moment echt ging twijfelen. Ze had haar hele plannetje uitgedacht. Dus aangegeven dat ik dan toch wat afspraken moest verzetten en dat ik dan toch maar voor haar kon werken. Haha, 'geintje'. Ja, hij was achteraf grappig en ik heb erg genoten van mijn LANGE weekend.
Renske_W schreef:Is er hier iemand die mij wellicht uit de brand kan helpen?
Ik moet over een 5 tal medicijnen het gebruik, toediening, bewaring en bijverschijnselen omschrijven, als je ze aan klant mee zou geven.
Nou kom ik er qua bewaring en bijverschijnselen wel uit, maar qua gebruik en toediening niet helemaal...