Hier nog een afstudeerder in 2015. Hopelijk mag het dit jaar dan toch echt lukken, wat een ellende tot zover

Allereerst was het al een drama om een opdracht te vinden, dat is uiteindelijk gelukt, maar wel wat later dus iets later dan gepland van start gegaan. Bedrijven vinden voor de interviews bleek ook nog een hele grote opgave, waardoor ook dat uitliep, dus ik zou na de zomer afstuderen. Bleek na de zomer dat mijn eerste begeleider van baan was gewisseld en het niet nodig had gevonden mij daarvan op de hoogte te brengen en te regelen dat er een overname was. Dus begin september moest school eerst weer nieuwe begeleiders regelen, dat moest via directie en duurde maar en duurde maar.. Ondertussen had ik niemand die ik aan kon spreken van school over mijn project. Uiteindelijk nieuwe begeleiders (2e werd 1e en een nieuwe 2e begeleider), die moesten dus eerst nog weer hele project leren kennen, onderzoek was al gedaan toen. Nou, even knallen en dan door dacht ik toen nog..
Toen bleek echter dat mijn oude eerste begeleider helemaal niet naar de tweede begeleider was geweest om het plan van aanpak te laten ondertekenen, terwijl ik destijds meerdere keren heb aangedrongen op een gesprek om te overleggen en ondertekenen maar dat was niet nodig, hij had het met haar besproken en zou het laten ondertekenen. Waar de niet ondertekende plan van aanpakken dan waren gebleven wist hij ook niet, terwijl hij alle versies mee had genomen na het ondertekenen bij de organisatie.
Betekende dus dat ik zelfs mijn Plan van Aanpak nog moest aanpassen van mn nieuwe begeleiders (dat voelt echt als opnieuw beginnen als je je onderzoek al hebt afgerond). Motivatie was ook echt een tijd lang helemaal weg, was er helemaal klaar mee. Mezelf weer herpakt en scriptie geschreven en inmiddels ook concept ingeleverd. Alleen nu is mn tweede begeleider eind 2014 van zn fiets gevallen en zit met gebroken ruggenwervel thuis, nog meer pech dus. Ik wilde ook z.s.m. concept bespreken (moeten minimaal 5 werkdagen van tevoren inleveren), maar 2e begeleider kan dus pas na paar weken, zó frustrerend allemaal. Volgende week dus pas de conceptbespreking en dan hopelijk eindelijk het plannen van de afstudeerzitting en verdediging.
Zoals jullie merken zit de frustratie hoog na bijna een jaar aanmodderen en tegenslagen

De andere nog steeds niet.. hopelijk volgt die snel.
Het wordt je gewoon onmogelijk gemaakt zo.