Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xBeauuu schreef:Ik ben vorig jaar omdat ik sportstroom (dus nog 2 uur extra gym en activiteiten) op skireis naar Oostenrijk geweest, was heel leuk! En dit jaar naar Praag!![]()
Kon kiezen uit Praag, Budapest, Roemenië, London, Verdon en Andalusië. Wou eigenlijk naar Roemenië maar wilden vriendinnen niet heen helaas..
En volgend jaar zou ik nog mee kunnen doen met Global Exploration, dus naar India, Tanzania etc. Maar moet je heel veel sponsers zoeken en brief schrijven waarom je wilt.. Maar ga dat niet doen denk ik
maximexfleur schreef:Wij mochten dit jaar ineens ook niet meer kiezen, kostte te veel geld en niet iedereen kon heen waar die heen wilde. Opzich is Londen ook leuk hoor maar had toch liever naar Barcelona of Istanbul gegaan.
In Londen kan je wel lekker shoppen
Blue_Berry schreef:xBeauuu schreef:Ik ben vorig jaar omdat ik sportstroom (dus nog 2 uur extra gym en activiteiten) op skireis naar Oostenrijk geweest, was heel leuk! En dit jaar naar Praag!![]()
Kon kiezen uit Praag, Budapest, Roemenië, London, Verdon en Andalusië. Wou eigenlijk naar Roemenië maar wilden vriendinnen niet heen helaas..
En volgend jaar zou ik nog mee kunnen doen met Global Exploration, dus naar India, Tanzania etc. Maar moet je heel veel sponsers zoeken en brief schrijven waarom je wilt.. Maar ga dat niet doen denk ik
Budapest lijkt me ook heel leuk!
Dat project lijkt me toch wel heeel gaaf.. A once in a lifetime experience lijkt me
) dus we gaan vandaag voor een puntje