Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NikkiEnJij schreef:Caelumm schreef:Kan ik ook mee levenIk word vaak al ouder geschat omdat mn vrienden nog ouder lijken, die worden soms 18/19 geschat.
In mijn klas zitten we nog op het basisschool niveau qua volwassenheid, meisje nam half jaar geleden in de les haar zelfgemaakte loom poppetje van ella (?) van die frozen film mee.
Als je daar van houd, waarom niet? Als zij dat leuk vind, waarom heb je dan gelijk een basisschool niveau?
In mijn klas zijn er meiden die lopen in ball jurken, verven hun haar in 3 kleuren en lopen rond in mario en peterpan pakken. En nee, dit verzin ik echt niet. Ze lopen echt zo rond. Maar verder zijn het gewoon meiden met een gezond verstand, die op hetzelfde niveau als ik zit qua denken. En nee, ik heb ook gewoon een goed verstand, en zit op het niveau waar ik hoor te zitten
Dus wat is er ''basischool niveau'' aan als je dat leuk vind? Als ze verder gewoon een goed verstand heeft, en qua denken op het juiste niveau zit...
Deetjeeuh schreef:Kimara_00 schreef:Next time when you think of beautiful things, don't forget to count yourself in..
Dat is een goede
Ach, ik vind mezelf ook niet een van de knapste. Op mijn selfies kan ik er wel mee door, maar op andere foto's sta ik echt lelijk.Maja, het kan altijd erger.
Frankaas schreef:Ik vind echt niemand hier lelijk, en lelijk is sowieso als een groot woord. Ik ben niet onzeker over mezelf, tuurlijk afentoe wat mindere dingen, maar voor de rest niet. Onzeker zijn helpt toch niet, jezelf veranderen is onmogelijk. Maar jullie moeten echt niet onzeker zijn, nergens voor nodig! En Kimara, dat vind ik echt een hele mooie zin