Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ivda schreef:Pfff is het voor jullie ook zo moeilijk tweedehands boeken te vinden?
Er is trouwens tegen mij gezegd dat je in je eerste jaar zo'n 500 à 650 euro aan boeken kwijt zou zijn.
Echter staat er op de lijst voor 1320 euro aan boeken!
Ben daarom maar gelijk gaan zoeken, maar er is helaas weinig te vinden...
Terwijl Pabo nou niet echt een afwijkende studie oid is!
Emmaa_ schreef:chantalboes schreef:INGELOOT!!! Nu wordt de keuze nog moeilijk, omdat ik klasse E was dacht dat dat ik nooit zou worden ingeloot en heb ik alles al op geschiedenis ingeschreven, maar nu kan ik journalistiek gaan doen!!!
Doen doen doen!

Carrera97 schreef:Weten jullie toevallig of er in deze periode op elke school iemand is die mails beantwoord?
Ik heb iets meer als 2 weken geleden al een mail gestuurd en daar nog steeds geen reactie opgehad, dus ik heb het dinsdag nogmaals geprobeerd en had uiterlijk vandaag toch wel reactie verwacht, maar heb nog steeds geen antwoord..

1234 schreef:Ik kreeg paar dagen terug nog een mail van een docente van mijn opleiding. (had zelf niet gemaild, zij mailde vanuit zichzelf zegmaar) Dus denk dat er nog wel mensen zullen zijn, hoewel ik toen ik terug mailde ook een bericht kreeg van dat ze op vakantie was. Maar denk dat er vast wel íemand is op jouw school. Kan je niet bellen dan??
Niet alles 2dehands, maar wel een groot gedeelte 

Carrera97 schreef:Ik heb alle boeken die ik nodig heb voor jaar 1 tweedehands gevonden. Het rare van 1 boek is alleen dat hij tweedehands €45,80 kost en nieuw €39,95 dus dan kan ik die beter nieuw kopen