CCCCC schreef:Ik ben aangenomen!
Wat leuk, gefeliciteerd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wel erg gezellig
Fee_ schreef:Pfff hier een rare dag gehad op werk. Komt al een tijdje een auto door de drive met drie stoere gozers erin. Maar die zijn de laatste weken echt heel vervelend, schelden en gewoon irritant als ze door de drive komen. Terwijl wij echt heel beleefd zijn en blijven. Nu waren ze er vandaag dus weer, bestelling gekregen op raam 2, maar ze wilden niet weg rijden. Meisje wat daar stond durfde het niet nog een keer te vragen of ze weg wilden gaan, aangezien er nog heel wat auto's achter stonden. Dus ze riep een mannelijke collega erbij die het nogmaals heel beleefd vroeg. De mannen stapten uit en begonnen op die collega in te rammen. Bloedneus, blauwe arm en nog wat dingetjes. Manager was net te laat om het te voorkomen, maar heeft ze uiteindelijk wel weg gekregen. Politie was al gebeld door een manager die alles zag gebeuren op de camera beelden. Iedereen die toen aan het werk was moest verhoord worden.. Echt wat een aso's.....
... iedereen die bont en blauw terug kwam...
Jeetje, wat een rare mensen zijn er toch...
Je eigen activiteit zien, kinderen die helemaal blij naar huis gaan.. Ik heb echt zin om hostess te worden
Het kan alleen nog wel even duren ivm de overstap die wij net hebben gemaakt naar Made For You (platform integration) en de aankomende feestdagen...
Mijn ene zusje werkt bij Amersfoort Noord en de andere bij Utrecht Leidsche Rijn, het zit in de familie dus
miekel92 schreef:friendly schreef:En wat houdt dat made for you in dan? Klinkt interessant..
De bin is bij ons weg, er worden alleen nog patty's warm gehouden en alles wordt op bestelling gemaakt. Eigenlijk gaat alles nu op de manier van de bop zeg maar..
Hee wat leuk Caily, ik werk nu bij Mc Assen
liesenlizzy schreef:In de praktijk (is.mijn ervaring) werkt het niet sneller... Op een goede zondag hebben we minimaal 8 bestellingen op het scherm staan van de kiosk. Zelfs met 5mensen is het heel moeilijk bij te houden.... Ook.met Bop.. Vroegah was het KVA en had je.volle runs chicken enz.. Officieel mag je geen voorraad draaien op bop, maar wij moeten wel anders hebben we alles wegbrengen en dan staan er 8 mensen........ Ben heel.benieuwd wat dat straks gaat gaat worden met de grillkant...