ik heb nu nacht 1 van de 4. is erg rustig dus begin in te kakken . ga zo de dossiers maar bijwerken .moet nog tot kwart over zeven. dan gelijk naar stal les met paard en daarna fiets naar de fietsenmaker brengen . laat mn bed in.
Ik ook weer 1 van de 4. En moet weer invallen op andere locatie, saai in m'n eentje en kan hier niets doen.. Daarnaast ben ik het wachtwoord van m'n account vergeten na 1,5 week vakantie Nu gelukkig in kunnen loggen op account van een collega, maar kan m'n eigen mail dus niet lezen.. Op naar 07.15 en naar bed! Vandaag naar de Efteling geweest, dus zal zo wel inkakken, nu nog volledig wakker..
Werkse bellatessa . vervelend op andere locatie. hier is het echt rustig terwijl het normaal heel druk is. over twintig minuten ronde maken.
Tyke
Geplaatst: 30-05-14 05:38
1e van de 1. Zit me op te vreten mbt mijn collega...... maar goed. Ik ben hele nacht wel bezig geweest. Begonnen met 2 opnames of eigenlijk 3 maar een is echtgenote die mocht "logeren" ERg zieke man en mw. is ook ziek.
Gisteren hele dag geholpen op een wedstrijd. Was ook weer van alles gebeurt. Paarden ontsnapt zelf een keer met 4 paarden tegelijk. Helaas is daarbij een paard gevallen en op 3 benen geeindigd. Ben benieuwd hoe het nu gaat. En wat er mee is. DAt heb ik niet meer terug gehoord. Misschien zaterdag. Dan ga ik daar weer helpen. Ga nu snel mijn ronde starten en lekker naar huis.
Eilatan
Geplaatst: 30-05-14 05:54
Wist niet eens dat er een topic van was XD maar hier ook nachtdiensten, ook weer nr 1 van de 4. Maar niet in de zorg! Doen de meeste wel denk ik?
Gelukkig bijna klaar, nog ruim half uurtje denk ik voor aflos er is.
Ik geniet heerlijk van mijn vakantie, even geen nachten. Wel is het even wennen om in de nacht te gaan slapen en ben ik om 06.30 klaar wakker. @Toydoll wat doe jij? Ik zit ook niet in de zorg.
Nou was even spannend op de heenweg. Kreeg een ree in de zijkant van mn auto Flinke deuk aan de onderkant van mijn deur en de ree stond weer op en rende weg.
Was ook niet echt de plaats om uitgebreid te gaan zoeken en kijken.
Bah, dat is schrikken Onali! Ik op de fiets naar m'n werk, vriend heeft de auto nodig.. Gelukkig nog niet pikkedonker om 22.30 maar fijn is anders. Hierna nog 2 te gaan.
Ja was zeker schrikken. Normaal verwacht ik altijd zoiets en op deze afslag was het echt niet logisch, A12 afslag Zeist/ Driebergen, hoop dat als het erg is dat het beestje niet al te lang lijdt. Want dat is ook sneu.
Hoe druk het gisteren was.hoe rustig vandaag. Na het verlichte soppen een filmpje gaan kijken.nog even.rapporten en dan zit het er alweer op.lekker 9 dagen vrij.
Al eventjes niet meer actief geweest, maar ik mag weer een nachtje!! Heb overigens een nieuwe baan en ga als nachthoofd werken dus dat worden er minimaal 3 per week voor mij vanaf juli.
Nog wat nachtbrakers hier? Ik zit nu in nacht 3 van de 6. Heb er daarna 2 vrij en dan mag ik er nog 3. Eventjes door bikkelen, al gaat het me erg goed af. Ik hoop dat ik straks een beetje slaap met de hitte.