Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EskeGirl schreef:We gaan hard!
Voor HK kan ik maandag/dinsdag pas foto sturen, dan kan ik weer op een conputer.
Heb zo'n zin om de sims te spelen, maar dat gaat nu dus ook nog niet.
Ik ben jaloers op mensen met eigen paard, maar heb gelukkig een paar verzorgpownies.
mja, maakt me niet zoveel uit dyoka schreef:EskeGirl schreef:Ik ben jaloers op mensen met eigen paard, maar heb gelukkig een paar verzorgpownies.
Wees blij met je verzorgpony's, sommigen hebben geen verzorgpony's.En een verzorgpony is bijna hetzelfde als een eigen.
Snorretje schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit zijn mijn paardenik heb ook nog een zwart shetje maar daar kan ik zo snel geen foto van vinden
.
En een verzorgpony is bijna hetzelfde als een eigen.[/quote]juliaka schreef:Ik ben jaloers op mensen met eigen paard, maar heb gelukkig een paar verzorgpownies.
En een verzorgpony is bijna hetzelfde als een eigen.[/quote]
Robin_Rikkie schreef:lina1998 schreef:
ja sorry dat is het enige dat ik altijd MOET verbeteren.
mijn paarden krijgen gewoon dekens op ik wil geen mega vacht
oke ondervraging. Staan ze 's nachts binnen? en wat krijgen ze maximaal op qua grams? en hoe bouw je het op?
ZeSteigert schreef:lina1998 schreef:ja veel hiervalt onder VWO (vind ik dan
)
grieks toch?
Hmm ik vind het wel een verschil :p
Maar dat ligt er ook aan per gymnasium.
Als je op een 'gewone' school gymnasium doet is het vaak anders dan wanneer je op een stedelijk gymnasium zit. Bij ons gaan de andere vakken ook op een hoger niveau![]()
Grieks en Latijn.
Isa schreef:juliaka schreef:
Dan heb jij geluk! Wij worden ook wel gemengd maar de gymnasium leerlingen zitten wel samen in een klas, ivm KCV en grieks/latijn. Maar wij krijgen wel de beste schooltripjes(Athene/Sparta en Rome)
Wij hebben in de 4e heel vwo uitwisseling, en in de 5e gaat gymnasium naar Rome/Grienkenland

Elm0 schreef:Ben der weer es, hebben jullie volgende week al weer school?

Isa schreef:anne182 schreef:
Had ik dus toch gelijk. Ik zit ook op Mencia!
Nu ga ik maar eens alles teruglezen... En namen, pfoe. In real life lukt dat me heel snel. Maar hier achter de computer gaat het heel wat langzamer
Ik ben meestal wel goed net namen gelukkig
dyoka schreef:EskeGirl schreef:Ik ben jaloers op mensen met eigen paard, maar heb gelukkig een paar verzorgpownies.
Wees blij met je verzorgpony's, sommigen hebben geen verzorgpony's.En een verzorgpony is bijna hetzelfde als een eigen.
lina1998 schreef:dyoka schreef:
ik vind een verzorgpaard en een eigenpaard echt niet vergelijkbaar, maar dat licht misschien ook aan de regio
lina1998 schreef:[/quote]Isa schreef:Vergeet ik hem in die post te zetten -,-
1. lina1998 - Lina - 15 jaar - N&T
2. Kimmms_ - Kim - 14 jaar - N&G
3. Kaus - Myrthe - 15 jaar - E&M
4. esmee_akker - Esmee - 15 jaar - N&G
5. Anne182 - Anne - 14 jaar - E&M
6. Greek - Anna - 14 jaar - E&M
7. becca_98 - Rebecca - 14 jaar - N&T
8. dyoka - Dyonne - 15 jaar - N&G
9. Rachel_Chap - Rachel - 15 jaar - N&T
10. Robin_Rikkie - Robin - 15 jaar - N&T
11. Elm0 - Esmee - 15 jaar - N&G
12. Eskegirl - Esmée - 15 jaar - E&M
13. veronique100 - Veronique - 15 jaar - N&T
14. Isa - Isa - 15 jaar - N&G
15. LoTjEeExXx_ - lotte - 15 jaar -E&M
16. Noukie22- Anouk - 14 jaar - N&G
17. juliaka - Julia- 15 jaar - N&G
18. xMiinh -...... - 14 jaar-
19. Snorretje - Meike - 15 jaar - N&G
20. Amira_ - Lysanne - 15 jaar - E&M
lina1998 schreef:xMiinh schreef:Quote Isa - 'Hier is alles zo'n beetje of 18+ of €100 pm, dus ja'
+1
tja, ik vind betalen zo gek nog niet eens hoor, iets vinden waar voor je niets betaald vind je hier amper.