jammer van je eerste proef maar gefeliciteerd met je winstpunt Inge!
gaat er trouwens iemand vrijdag naar de open dag van de UU? ik ga naar geneeskunde en met een vriendinnetje mee naar media en communicatie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

nadja15 schreef:Even een vraagje voor jullie!
Binnenkort houdt ik een presentatie/spreekbeurt over depressie ( en zelfmoord, zelfverwonding, etc. )
Wat zouden jullie nou te weten willen komen over een depressie in zo'n presentatie?
bij hem kan ik er altijd vreselijk om lachen
(na bijna 6 jaar kennen we elkaar echt door en door gelukkig).
Wel jammer dat het alleen voor 3 mavo was, ik zou dat best willen doen met de klas ik ben benieuwd of je daarna nog verschil merkt.
), maar vandaag was het echt even genoeg! Hopelijk is het nu opgelost. Meid dringt zich enorm bij mij en wat vrienden op (ze heeft zelf eigenlijk geen vrienden, natuurlijk ook sneu maar zo maak je er ook geen) en vandaag moesten we samenwerken (zij, vriendin van mij en ik) en zij nam de leiding en negeerde mij volledig als ik wat wilde inbrengen of ze zei dat ik haar ook de tijd moest gunnen na te denken (was een opdracht voor 15 minuten en waren al een half uur bezig), dus toen na vele pogingen haar het te zeggen maar gewoon opgestaan en het voor me zelf gaan maken. Wat doen jullie in zo'n situatie dat als je al aangeeft dat het zo niet werkt het samenwerken de ander toch geen verandering wil tonen. Normaal zit ik hier niet zo mee maar het heeft vorige een schoolexamen punt negatief beinvloed.
En jij?