Studenten in Tilburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 22:13

Jolienn schreef:
Ik ben gister ook op stap geweest met een stel jongens van de groep. We wilden eerst maar de marquees in waalwijk maar daar was een verjaardagsfeest met 120 man. Je mocht wel gewoon naar binnen maar we vonden dat een beetje gek om dan tussen de verjaardag van iemand die je niet kent te staan. Dus toen zijn we n tilburg gegaan. Zijn bij de miller beland daar was malibu avond. Emmer malibu voor 9 euro. Was erg gezellig alleen vond je dj niet zo. Ttelkens 30 seconden van een nummer en dan weer wat anders en weer watanders. Daardoor niet e ht lekker kunnen dansen. Maar wel een hele leukd avond gehad!

Ah vandaar dat mijn vriend zo zat was vannacht haha. Die was daar ook, maar die emmers verklaren een hoop.

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:34

yesss eindelijk weer een bijrijd/verzorgpaardje! Heb 't gemist :o

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:35

Ik meld me. Ben dit jaar begonnen in Tilburg op Fontys. Als het goed is, verkas ik in februari om lekker in Tilburg te gaan wonen :)

_Barbara_

Re: Studenten in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:39

Welkom! Welke opleiding doe je?

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:43

Dankjewel! Ik doe HRM. Ik zal eens teruglezen zodat ik een beetje weet wie welke opleiding doet

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:47

Haha vooral heel veel verhalen over katers :')

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:07

Leuk Barbara, hoe heb je m gevonden? Ik zou zaterdag bij een gaan kijken, hele leuke merrie, maar kreeg een berichtje dat het helaas niet doorging omdat haar instructeur wilde dat ze het zelf ging doen? En nog eentje in Kaatsheuvel benaderd maar die was helaas net voorzien. Nu een mailtje naar iemand gestuurd in Waalwijk/Kaatsheuvel maar krijg daar maar geen reactie op terwijl in de advertentie gevraagd wordt te mailen naar dat email adres..

Vind het ook een erg frapante ontwikkeling dat ik 100 euro moet betalen per maand om iemand uit de brand te helpen die zelf niet genoeg tijd heeft voor zijn/haar paard. Dus daardoor vallen er al een aantal af...

Edit: Oh, en welkom vallerie!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:24

HRM, tof! Heb ik ook gedaan, 2 jaar. :) Hoe bevalt 't? Welke docenten heb je? :))

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:27

@ Jolien, Via MP. Had maanden geleden erop gereageerd, toen ook gereden en uiteindelijk had ze een ander meisje gekozen. Maar een paar dagen geleden kreeg ik een berichtje dat die nieuwe ging stoppen en vroeg ze of ik toch wilde komen.. Het was echt een ontzettend fijne pony dus kon geen nee zeggen! Hij staat in Loon op Zand :) Hoop dat je snel iets terugkrijgt van die andere.. maar helemaal in waalwijk? Vind je dat niet ver? :P

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:35

Mijn vriend woont in Kaatsheuvel en daar ben ik bijna elke avond wel te vinden. In Waalwijk staat ie tot oktober op het land en daarna gaat ie naar Kaatsheuvel op stal. En hier in Tilburg wordt op het moment zowat niets aangeboden, of wat ik net zei mag je dik betalen. Of ik moet verkeerd zoeken. Hier op bokt wordt ook weinig aangeboden vind ik. Ik kom al snel richting Breda uit, en dat vind ik wel te ver, Haha. Waalwijk ben je in een kwartiertje. (Heb een auto he, dat scheelt)

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:43

Oooh dat scheelt inderdaad! Ik mag fietsen :')

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 16:48

Ik baal ook echt heel erg dat die waar ik zaterdag zou gaan kijken niet doorgaat. Wat op de foto's te zien echt een hele leuke merrie en ook nog eens in Tilburg. Ideaal. Ze heeft dus ook wat problemen/moeilijkheden met paardje en juist die uitdaging zoek ik wel een beetje. Heb altijd een ontzettende vechter gereden, heel moeilijk dier, dus nu is voor mij alleen een buitenritje met mn eigen gepensioneerde Epony een beetje saai. Wel heel leuk, voor de afwisseling, maar wil juist wel een beetje die uitdaging...

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:18

hahah kom die van mij maar rijden, ik zit met n hersenschudding.
maar meneer staat een beetje te ver weg :(
durf dr niet zomaar iedereen op te zetten

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:32

Ja, jij hebt 1,5 uur reistijd naar Tilburg toe toch? Ik zou m morgen best voor je willen rijden, en mss lukt donderdag en vrijdag ook nog wel. Maar daar heb je weinig aan denk ik? Morgen ben ik om 12.00 klaar op school en donderdag om 14.35. Vrijdag ben ik vrij maar rond een uur of 3 moet ik weer thuis zijn want dan gaan we een weekendje weg. Maar als je er bij geholpen bent en t is een beetje te bereiken met OV wil ik t best doen hoor ;)

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 07:23

Leuk Barbara! En welkom Valerie! Ik moet zo voor het eerst afrijden voor mn b rijbewijs, spannend!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:44

Succes!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 10:15

Succes Gittekit!

Barbara: ja ik vind het ontzettend interessant tot nu toe, gelukkig. Waarom ben jij gestopt? Namen, geen idee haha. Ik ben daar zo slecht in. Zal nog wel even duren voordat ik die ken :+

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:07

Zag op fb dat je geslaagd was, gefeliciteerd!!!

@Valerie, mooi! Ik kwam er na 2 jaar achter dat mijn hart toch meer in de zorg ligt. Ik vond het verder wel een leuke opleiding, maar zag het niet zitten om het de rest van mijn leven te doen. :P

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:10

En Gittekit, hoe is het gegaan? Er moet vandaag succes op de loer liggen want vriendinnetje die t niet meer zo zag zitten na 2x zakken is vandaag geslaagd!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:40

Jaaaaa geslaagd!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:59

Gefeliciteerd!!! lekker rond racen nu!
ik zou echt niet weten wat ik zonder mn autotje zou moeten :o

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:07

Gefeliciteerd!
Vanavond ga ook ik het nachtleven van Tilburg weer eens onveilig maken haha :Y) !

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:09

Gefeliciteerd!

En dat heb ik ook saintelette... Wat moet ik zonder mn autootje, hihi.

Ik heb een buikgriepje te pakken denk ik :( De hele ochtend al zeker elk kwartier/halfuur naar het toilet. Niet leuk.. En dat op mn vrije dag :( Nja, laat ik het maar positief zien, mis ik in ieder geval geen lessen -.-

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:13

Ik zit ook al een aantal dagen thuis Jolien :( niet met buikgriep maar met knallende koppijn.. Mn vriend ook, maar die is dan weer snotverkouden :+ Hangt iets in de lucht denk ik ;)
Beterschap in ieder geval!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 12:19

Hoofdpijn heb ik vorige week heel erg gehad. Lag toen 1 dag om 20.00 in bed en om 10.00 de wekker en al die tijd geslapen. Als ik hoofdpijn heb en ik ga niet naar bed op t moment dat paracetamol niet helpt dan blijf ik hoofdpijn hebben, ook de volgende dag, heel vervelend. Maar ja zo vroeg naar bed is ook wel eens fijn! Hihi.

Nu nog bedenken waar ik mn dag mee ga doorbrengen.. Lezen voor school, nutteloos tv kijken.. Sowieso even mn mailtje naar bijrijdpaardje opnieuw maken, heb via marktplaats nog een berichtje gestuurd of ze mn mail ontvangen had 4 dagen geleden, maar die is dus niet aangekomen? Dus ze vroeg of ik m nog eens wilde sturen :) Ga ik zeker doen. Hopelijk wordt het iets. Heb wel weer eens zin om met wat regelmaat lekker te gaan rijden :) Gister ook ingescheven voor de sportschool vanaf de 16e! Goed beziggg. Haha.

Enne, jij ook beterschap he :)