Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mayniac_val schreef:Fijn dat je kiespijn voorbij is Goof!
M'n teamleider was tevredenHij vond het een leuke les, lekker veel afwisseling en goed gebruik van de beamer. Over de omgang met de leerlingen (en zij met mij) was hij ook heel positief. Het enige verbeterpuntje is dat ik soms wat te snel spraks. Nou, als dat alles is
mayniac_val schreef:JaHij zei ook dat hij er van uit gaat dat ik volgend jaar gewoon weer terug mag komen
Sonja89 schreef:mayniac_val schreef:JaHij zei ook dat hij er van uit gaat dat ik volgend jaar gewoon weer terug mag komen
Ahh super!
En dat soort dingen met kinderen die thuis vreemde dingen zeggen, zijn altijd lastig... Maar volgens mij ga je er prima mee om!
Ik heb hier ook wat meegemaakt...Tweede klas moest in groepjes promotiefilmpjes maken voor een goed doel. Afgelopen vrijdag (dan ben ik er nooit) heeft een leerling een neppistool mee naar school genomen om te gebruiken voor het filmpje. Geen idee waarom je daar een pistool voor nodig hebt, maargoed. Het pistool is afgepakt en op de vraag waarom hij dat pistool mee naar school had, heeft hij geantwoord: 'Dat moest voor Nederlands!'
Euh, ja
mayniac_val schreef:ZuchtLeerlingen kunnen het altijd zo mooi verdraaien
![]()
Ik had een ouder die vergeten was om een gesprek aan te vragen vanavond (tien minuten gesprekken). Dus ik heb haar voor mijn eerste gesprek geroosterd, nou, mooi geen ouder dus.